Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • informacja publiczna przez ZGIERZ

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany na
    skrzynkę elektroniczną informuję:

    Odnośnie pkt 1) - radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy;

    Odnoście pkt 2) - zaznaczono odpowiedź - lit. a);

    Odnośnie pkt 3) - zaznaczono odpowiedź - lit. a);

    Odnośnie pkt 4 - odpowiedź 1 radny;

    Odnośnie pkt 5 - odpowiedź 1 mieszkaniec;

    Odnośnie pkt 6 - odpowiedź 0.

    Mirosława Maciak

    Sekretarz Gminy

    Urząd Gminy Zgierz

    95-100 Zgierz, ul. Łęczycka 4

    tel.: 42-716-25-15, wew. 106

    Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zgierz.

    Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.

    Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.

    Więcej informacji znajdziesz na stronie www.gminazgierz.pl w klauzuli
    informacyjnej lub klikając w link
    <https://gminazgierz.pl/serwis/klauzula-informacyjna-urzedu-gminy-zgierz>