'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. przez CHRZANÓW

    Dzień Dobry,

    W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. przesyłam w
    załączeniu pismo znak: ORG.1431.19.2020 z dnia 19 lutego 2020 r.

    Proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej wiadomości.

    --

    Agata Kiszkan

    Inspektor

    Biuro Rady Miejskiej
    Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów
    (32) 7585-155

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
    Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
    osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
    informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chrzanów
    reprezentowana przez Burmistrza Miasta Chrzanowa,
    adres Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów.
    2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email:
    iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. (32) 7585-115.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych
    zadań spoczywających na Gminie lub Burmistrzu na podstawie
    Art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych „RODO” z dnia
    27 kwietnia 2016 r.
    4. Pozyskane dane osobowe przechowywane i archiwizowane będą przez okres
    określony przepisami prawa.
    5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty
    uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
    6. Posiada Pani/Pan możliwość dostępu do swoich danych osobowych, prawo
    do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia
    danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
    7. Posiada Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa.
    8. Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera
    informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata
    i może zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione.
    Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez
    pomyłkę należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie
    zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość, usunąć wiadomość w całości,
    nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w
    jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.

    Załączniki

    • 2.jpg (nieskanowany) Skanuj
    • pismo_znak_ORG.1431.19.2020_z_dnia_19_lutego_2020_r.pdf (nieskanowany) Skanuj