Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. przez KRYNICA-ZDRÓJ
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej informuję:1) Rada Miejska w Krynicy-Zdroju nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych warunków dotyczących raportu o stanie gminy,2) a),
3) b),
4) podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 9 radnych,
5) nie było zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie o na temat
raportu o stanie gminy,6) w debacie na temat raportu o stanie gminy nikt z mieszkańców się nie
wypowiedział.
Pozdrawiam,
Agnieszka Mikołajczyk
inspektor
------------------------------
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
ul. Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój
tel.(18)472 55 26
------------------------------
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i podlegać ochronione
prawnej. Jeśli nie jesteście Państwo adresatem tej wiadomości lub otrzymaliście
ją omyłkowo prosimy o usunięcie wiadomości nie kopiując jej, nie ujawniając
innym osobom, ani nie robiąc żadnego użytku z zawartych w niej informacji a
nadawcę wiadomości niezwłocznie powiadomić o tym fakcie.
------------------------------
Administrator danych osobowych: Burmistrz Krynicy-Zdroju (dane kontaktowe: ul.
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, e-mail:
{{ email }}, tel.: 18 472 55 00). Dane kontaktowe inspektora ochrony
danych: {{ email }}. Cel przetwarzania danych osobowych: rozpatrzenie
przesłanej wiadomości i prowadzenie korespondencji mailowej, na podstawie art. 6
ust. 1 lit. e RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie
internetowej pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/umkrynicazdroj,a,1713768,klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-w-zakresie-korespondencji-mailowej.html