Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Fwd: wniosek przez TRZEBINIA
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej otrzymanej z
dnia 9 luty 2020 roku w temacie: Mieszkańcy i radni wobec raportu o
stanie gminy przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*Odp. Nie. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie **szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym*2) Jak przygotowywano ww.raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*3) jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):*Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.*4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy
*Odp. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6
radnych.*5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*Odp. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.*6) Ilu mieszkańców wypowiadało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?*Odp. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do dyskusji. *
--
pozdrawiam,
Joanna Bednarska
Kierownik Referatu Obsługi Burmistrza i UrzęduUrząd Miasta w Trzebini
Wydział Organizacyjny i Spraw Administracyjno-Gospodarczych
ul. Marszałka Piłsudskiego 14,
32 - 540 Trzebinia
tel. 32 71 11 012
{{ email }}
www.trzebinia.plUprzejmie informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul.
Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: {{ email }}
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia
korespondencji w sprawie złożonego przez Panią/Pana wniosku
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne(Dz.U. 2017 poz. 570).
Dane osobowe są udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
- podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
- podmiotom serwisującym nasze systemy informatyczne,
- podmiotom świadczącym nam usługi prawne, audytowe, doradcze,
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpoznania
sprawy zainicjowanej Pani/Pana wnioskiem.
Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie
przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi prowadzenie korespondencji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do
danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany,
w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
------------------------------------------------
Pomóż nam chronić środowisko
- zastanów się czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne?