Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
odpowiedz na inf. publiczną- Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERNICE BOROWE
> W odpowiedzi na zapytanie z dnia 9 lutego 2020 r. zadane w trybie
> informacji publicznej -Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Urząd Gminy Czernice Borowe uprzejmie informuje:
> Ad.1
> Nie podjęto uchwały w przedmiotowej sprawie.
> Ad.2
> odp. a)
> Ad.3
> odp. b)
> Ad.4
> odp. 2
> Ad.5
> odp.0
> Ad.6
> odp. 0
>
>
> Bogumiła Cienkus
> Sekretarz Gminy
>
> HerbUrząd Gminy Czernice Borowe
> ul. Dolna 2, 06-415 Czernice Borowe
> tel. 23 674-62-15, faks 23 677-00-13
>
> www.czerniceborowe.pl <http://www.czerniceborowe.pl>,
> bip.czerniceborowe.pl <http://www.bip.czerniceborowe.pl>
> {{ email }} <mailto:{{ email }}>
>
> Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
> Gminy Czernice Borowe.
> Dane kontaktowe: Urząd Gminy Czernice Borowe ul. Dolna 2, 06-415
> Czernice Borowe, 23 674 62 15.
> Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych.Jest to osoba, z którą można
> się kontaktować we wszystkich
> sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw
> związanych z tym przetwarzaniem.
> Szczegółowe informacje i zasady przetwarzania danych znajdują się pod
> adresem: RODO - Klauzula informacyjna >>>
> <http://czerniceborowe.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=360&strona=1>