Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GÓZD
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<{{ email }}> o 2020-02-09 22:35To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-11 09:44 -
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedzi przez GÓZD
Witam,
poniżej udzielam odpowiedzi na pytania dotyczące raportu o stanie gminy.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp. TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport?
Odp.: Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp.: Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej.
4). Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5). Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: Żaden mieszkaniec gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. Żaden mieszkaniec gminy nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Agnieszka Dąbrowska
inspektor ds. obsługi Rady Gminy, promocji i komunikacji społecznej
tel.: 48/320-20-97 wew. 44
_________________________________________________________________________________
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku informujemy,
iż Państwa adres e-mail oraz inne dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Gminy w Goździe , ul. Radomska 7,
26-634 Gózd w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania Państwa danych zawarte są na stronie: www.gozd.pl