Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MŁAWA
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 09.02.2020 22:48odczytano w dniu 10.02.2020 15:47.
-
odpowiedź na zapytanie w trybie dostępu do informacji publicznej przez MŁAWA
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania przesłane w dniu 9 lutego 2020
r. dotyczące mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie gminy.1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2. d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy 5 Radnych zabrało
głos.
5. 0
6. 0Pozdrawiam.
Klaudia Sieradzka
Inspektor ds. Rady Miasta
Biuro Rady Miasta Mława
tel. 23 654 32 51 wew. 107
Urząd Miasta Mława
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
tel. 23 654 33 82 wew. 100 - sekretariat
fax. 23 654 36 52
W trosce o środowisko, nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.