'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MŁAWA

    Twoja wiadomość

    Do: info@mlawa.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 09.02.2020 22:48

    odczytano w dniu 10.02.2020 15:47.

  • odpowiedź na zapytanie w trybie dostępu do informacji publicznej przez MŁAWA

    Szanowni Państwo,

    w załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania przesłane w dniu 9 lutego 2020
    r. dotyczące mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie gminy.

    1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym.
    2. d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
    gminie osobą/osobami
    3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
    Informacji Publicznej
    4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy 5 Radnych zabrało
    głos.
    5. 0
    6. 0

    Pozdrawiam.

    Klaudia Sieradzka

    Inspektor ds. Rady Miasta

    Biuro Rady Miasta Mława

    tel. 23 654 32 51 wew. 107

    Urząd Miasta Mława

    ul. Stary Rynek 19

    06-500 Mława

    tel. 23 654 33 82 wew. 100 - sekretariat

    fax. 23 654 36 52

    W trosce o środowisko, nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

    Załączniki