Instytucja: 

REPKI

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REPKI

    W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
    lutego 2020 r. (wpłynęło do Urzędu Gminy w dniu 11.02.2020r.) dotyczący
    mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie gminy informuję:

    Ad. 1.

    Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym.

    Ad. 2.

    Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
    składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (zastępcy
    Wójta).

    Ad. 3.

    Informacja dotycząca zabrania głosu przez lokalną społeczność na temat
    treści raportu była umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w
    Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

    Ad. 4.

    Podczas debaty na temat raportu radni nie zabierali głosu.

    Ad. 5.

    Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o
    stanie gminy.

    Ad.6.

    Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy.

    z poważaniem

    Iwona Floryszczyk

    Urząd Gminy Repki

    Tel. 25 878 50 65 713

    --

    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
    kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
    przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że
    administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana
    przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel.: 25 787 50 23, e-mail:
    {{ email }}. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie
    https://www.repki.pl

    w zakładce Ochrona danych osobowych RODO.

    Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
    podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
    jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
    rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymaliście Państwo
    niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę

    o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.