Instytucja: 

LUBIEWO

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBIEWO

    Wiadomość przeczytano 2020-01-20 12:38:19

  • RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBIEWO

           
    Dzień dobry, w nawiązaniu do otrzymanego wniosku o udostępnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi:
     
     
     
    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
     
    Radni nie podjęli uchwały.
     
     
     
    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
     a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) 

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
     a) nie informowano o tym mieszkańców
     b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
     c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
     d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
     e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
     f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
     g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
     h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
     
    Podczas spotkań np. zebrań z mieszkańcami.
     
     
     
    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 

    Podczas debaty głos zabrało 6 radnych.
     
     
     
    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
     
    Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosił się 1 mieszkaniec.
     
     
     
    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
     
    W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedział się 1 mieszkaniec.
     
     
     
    Pozdrawiam serdecznie
     
    Agnieszka Pieczka
     
    Sekretariat
     
    Urzędu Gminy w Lubiewie
     
    ul. Hallera 9
     
    89-526 Lubiewo
     
    tel. 52 33 49 310, fax. 52 519 02 14
     
     
     
    Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Lubiewo, z siedzibą ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia z Państwem korespondencji oraz w celu dla którego zostały nam udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy pod adresem: https://lubiewo.bip.net.pl/
     

     
     
     
     
     ----------- Oryginalna wiadomość -----------
     Od: {{ email }}
     Data: 2020-01-20 08:48:42
     Do: {{ email }}
     Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
     
     
     
     
    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
     
    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
     
    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
     a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) 
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
     c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
     d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
     e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
     f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
     
    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
     a) nie informowano o tym mieszkańców
     b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
     c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
     d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
     e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
     f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
     g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
     h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
     
    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
     
    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
     
    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
     
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
     
    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
     
    --
     
     
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
     ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
     tel: 22 844 73 55
     www.siecobywatelska.pl 
    www.watchdogportal.pl
     www.funduszesoleckie.pl
     www.informacjapubliczna.org
     NIP 526282872