Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁABISZYN

    Nawiązując do Państwa wniosku poniżej udzielam odpowiedzi:

    > 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    > dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
    > o samorządzie gminnym?
    Nie
    >
    > 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    >
    > _a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    > informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
    >
    > 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    > będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
    > wszystkie możliwe odpowiedzi):
    >
    > _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
    > Informacji Publicznej_
    >
    > 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
    > gminy?
    >
    3
    >
    > 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
    > raportu o stanie gminy?
    >
    0
    >
    > 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
    > stanie gminy?
    >
    0
    >
    > Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
    > na adres: sprawa-17569@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    >
    > Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
    > zasadami reprezentacji
    >
    > --
    >
    > Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    > tel: 22 844 73 55
    > www.siecobywatelska.pl
    > www.watchdogportal.pl
    > www.funduszesoleckie.pl
    > www.informacjapubliczna.org
    > NIP 526282872
    >
    z poważaniem

    Marlena Szafrańska
    Sekretarz Gminy Łabiszyn

    Urząd Miejski
    ul. Plac 1000-lecia 1
    89-210 Łabiszyn