Instytucja: Przykładowa instytucja
Monitoring: Marszałkowie o liczbę wniosków 2017
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
3. Jaką liczbę wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej otrzymał urząd w 2014 roku
4. Jaką liczbę wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej otrzymał urząd w 2015 roku
5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
7. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej za 2014 rok.
8. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej za 2015 rok.
Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu, z dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
W imieniu Stowarzyszenia,
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
- członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Przykładowa odpowiedź.
Z poważaniem,
W dniu 13 września 2016 04:26 użytkownik <
sprawa-2@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał:> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> 1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą
> tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
> 2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną,
> do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
> 3. Jaką liczbę wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej
> otrzymał urząd w 2014 roku
> 4. Jaką liczbę wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej
> otrzymał urząd w 2015 roku
> 5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną
> za 2014 rok.
> 6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną
> za 2015 rok.
> 7. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o ponowne
> wykorzystywanie informacji publicznej za 2014 rok.
> 8. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o ponowne
> wykorzystywanie informacji publicznej za 2015 rok.
> Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej,
> wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego
> lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest
> prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w
> postaci skanu, z dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony
> prywatności wnioskujących osób.
>
> Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o
> udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres:
> sprawa-2@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> W imieniu Stowarzyszenia,
> Katarzyna Batko-Tołuć
> Szymon Osowski
> - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>