'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Monitoring dostępu do informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej otrzymał urząd w 2014 roku
    4. Jaką liczbę wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej otrzymał urząd w 2015 roku
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    7. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej za 2014 rok.
    8. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej za 2015 rok.
    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu, z dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.

    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Read-Receipt: Monitoring dostępu do informacji pub przez Wojewoda Wielkopolski

    The message sent on September 13, 2016 2:29:20 AM GMT-00:00 to wojewoda@poznan.uw.gov.pl with subject "Monitoring dostępu do informacji publicznej" has been displayed. This is no guarantee that the message has been read or understood.

  • Dostęp do informacji publicznej przez Wojewoda Wielkopolski

    Odpowiadając na wniosek z 13 września 2016r. dotyczący monitoringu dostępu do informacji publicznej informuję:

    1) w 2014 roku do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wpłynęło 98 wniosków o dostęp do informacji publicznej,
    2) w 2015 roku wpłynęło do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 140 wniosków o dostęp do informacji publicznej,
    3) w 2014 roku do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu nie wpłynął żaden wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej,
    4) w 2015roku do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu nie wpłynął żaden wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej.
    W załączniku do informacji znajduje się wyciąg z elektronicznego systemu obiegu dokumentów WUWeu umożliwiający ewidencjonowanie wniosków o dostęp do informacji publicznej oraz wniosków o ponowne wykorzystywanie tej informacji. Sprawy dotyczące dostępu do informacji publicznej oraz ponownego wykorzystywania informacji publicznej prowadzone są w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu tylko w formie elektronicznej – EZD.

    Z poważaniem

    Małgorzata Drygas
    Dyrektor
    Biura Organizacyjno-Administracyjnego

    Roman Jurkiewicz
    starszy inspektor wojewódzki
    Biuro Organizacyjno-Administracyjne
    tel. 618 541 917
    wuw@poznan.uw.gov.pl
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    www.poznan.uw.gov.pl