'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez ŁUKOWICA

    Dzień dobry,

    w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję
    co następuje:

    - Gmina Łukowica jak i jej jednostki organizacyjne nie prowadzą mediów;

    - Gmina Łukowica nie prowadzi dziennika ani czasopisma;

    - wydatki Gminy Łukowica na cele związane z promocją w latach jak niżej;

    2015r.- 32.156,50 zł,

    2016r.- 11.086,67 zł,

    2017r.- 13.042,00 zł,

    2018r.- 7.646,00 zł.

    Z poważaniem,

    Adam Górszczyk

    Sekretarz Gminy Łukowica

    tel. 18 3301522

    W dniu 17.07.2018 o 12:40, sprawa-8047@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze: