'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • informacja o mediach przez BŁĘDÓW

    Błędów, 27 lipiec 2018 rok

    Dot. udostępnienia informacji publicznej

    W Urzędzie Gminy w Błędowie ani w jednostkach organizacyjnych gminy nie
    występują żadne media. Wydatki gminy na artykuły publikowane w gazetach
    wyniosły 145.639,50 zł ( 2015 rok - 43.448,50 zł, 2016 rok - 41.071,00
    zł, 2017 rok - 42.408,00 zł, 2018 rok - 18.712,00 zł ),  wydatki na
    usługi filmowe wyniosły 3.936 zł ( 2018 rok - 2.036,00 zł ).

    Barbara Bińkiewicz

    Skarbnik Gminy