Instytucja: 

GRÓJEC

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez GRÓJEC

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Wysłano: 2018-07-18 11:35

    odczytano w dniu 2018-07-18 12:20.

  • Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GRÓJEC

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na Państwa e - maila z dnia 18 lipca przekazuję następujące
    informacje:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;

    Grójecki Ośrodek Kultury, będący samorządową osobą prawną wydaje miesięcznik
    pt. Życie Grójca oraz prowadzi stronę zyciegrojca.pl.

    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
    radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
    osoby prawnej gminy;

    Grójecki Ośrodek Kultury wydaje miesięcznik "Życie Grójca" oraz stronę
    internetową zyciegrojca.pl.

    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    Wersja internetowa miesięcznika dostępna jest pod linkiem:
    https://zyciegrojca.pl/index.php/gazeta-on-line.

    Strona internetowa prowadzona przez Grójecki Ośrodek Kultury jest dostępna
    pod adresem: https://zyciegrojca.pl/.

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
    jest on zarejestrowany w sądzie;

    Gmina nie prowadzi dziennika ani czasopisma.

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    Gmina nie prowadzi dziennika ani czasopisma.

    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wydatki na promocję w roku 2015 wyniosły 124 817,84 zł, w roku 2016 - 114
    190,62 zł, w roku 2017 -109 228,40 zł, w roku 2018 do dnia 31 lipca br. 43
    033,36 zł.

    Z poważaniem

    Anna Kamińska

    Inspektor

    Wydział Organizacyjny

    Urząd Gminy i Miasta Grójec

    ul. Józefa Piłsudskiego 47

    05-600 Grójec

    Tel: (48) 664-30-91 wew. 47

    http://grojecmiasto.pl/