'

Instytucja: GRUDUSK

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez GRUDUSK

    W odpowiedzi na przesłany wniosek o informację publiczną przesyłam
    odpowiedź na pytania zawarte we wniosku:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;

    *Odpowiedź: W Urzędzie Gminy oraz jednostkach organizacyjnych nie są
    prowadzone media.*

    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

    *Odpowiedź: Nie dotyczy
    *

    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    *Odpowiedź: Nie dotyczy*

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;

    *Odpowiedź: Gmina nie prowadzi dziennika i czasopisma.*

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    *Odpowiedź: Nie dotyczy*

    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku

    *Odpowiedź: Od 2015 roku do lipca 2018 Gmina Grudusk poniosła wydatki na
    promocję w łącznej kwocie 18 563,81 zł. Wydatki dotyczyły materiałów
    zamieszczonych w prasie lokalnej o Gminie, realizowanych projektach
    współfinansowanych ze środków UE
    *

    *oraz o grodzisku wczesnohistorycznym w Grudusku:*

    *2015 r. - 10 426,71 zł*

    *2016 r. - 2000 zł*

    *2017 r. - 4452 zł*

    *2018 r. - 1685,10 zł*

    *
    *

    Z poważaniem

    --
    Bogumiła Graboń-Golanko
    inspektor
    -----------------------
    Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54
    06-460 Grudusk
    tel. 23 671 50 12 wew. 17