'

Instytucja: IŁŻA

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez IŁŻA

    Dzień dobry.

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej z dnia 18.07.2018.

    Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

    W dniu 18.07.2018 o 11:35, sprawa-8216@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --
    ------------------------------------------------------------------------
    *Urząd Miejski w Iłży*
    ul. Rynek 11
    27-100 Iłża
    NIP 796- 152-92-83
    *Kontakt:*
    Sekretariat
    tel: 048 616 31 35
    fax: 048 616 33 00
    sekretariat@ilza.pl lub ilza@ilza.pl