Instytucja: 

MAŁA WIEŚ

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

NIEWYSŁANY

 Status ostatniego wniosku: 

Dostarczony

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{ email }}
    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez MAŁA WIEŚ

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Wysłano: 2018-09-06 18:29

    odczytano w dniu 2018-09-07 07:39.

  • Odpowiedź na informację publiczną OR.1431.106.2018 przez MAŁA WIEŚ

    Mała Wieś, dnia 21.09.2018r.

    OR.1431.106.2018

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska

    {{ email }}
    <mailto:{{ email }}>

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
    06.09.2018 r., doręczony drogą poczty elektronicznej w dniu 07.09.2018 r.,
    zgodnie z treścią ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do
    informacji publicznej (t.j.Dz.U.2016.poz.1764), udzielamy informacji zgodnie
    z treścią wniosku:

    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
    radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
    osoby prawnej gminy;

    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
    jest on zarejestrowany w sądzie;

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Odpowiedź: Urząd Gminy Mała Wieś informuje, że urząd i jednostki
    organizacyjne gminy nie prowadzą żadnych mediów w tym nie wydają dzienników
    i czasopism zarejestrowanych w sądzie.

    Ogólne wydatki Gminy Mała Wieś na promocję wyniosły:

    W 2015 roku- 47811,44zł

    W 2016 roku- 50621,80zł

    W 2017 roku 85591,51zł

    W 2018 roku do dnia odpowiedzi- 55380,68zł.

    Wójt Gminy Mała Wieś

    /-/ Zygmunt Wojnarowski

    Otrzymują:

    1. Adresat

    2. a/a

    Załączniki

    • OR.1431.106.2018.pdf