'

Instytucja: OTWOCK

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Wniosek o informacje publiczną przez OTWOCK

    W załączeniu przesyłamy odpowiedź na informację publiczną z dnia 18 lipca br.

    --
    Z poważaniem
    Wydział Organizacyjny
    tel. +48 22 779 20 01 do 05

    Fax +48 2 779 42 25

    e-mail: bom@otwock.pl <mailto:bom@otwock.pl>

    e-mail: umotwock@otwock.pl <mailto:umotwock@otwock.pl>

    <http://www.otwock.pl> Urząd Miasta Otwocka
    05-400 Otwock
    Ul. Armii Krajowej 5