Instytucja: 

DOBRA

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRA

    Odpowiadając na pytania zamieszczone przez Państwa we wniosku o
    udostępnienie informacji publicznej z dnia 20.07.2018r. uprzejmie
    informujemy, iż:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    Odp. NIE

    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

    Odp. NIE DOTYCZY

    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    Odp. NIE DOTYCZY

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;

    Odp. Nasz informator samorządowy "Dobrzanin" nie jest zarejestrowany w
    sądzie.

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
    pdf.;

    Odp. Ostatnie 5 numerów informatora samorządowego "Dobrzanin" znajduje
    się w załączniku do tej wiadomości.

    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Odp. Gmina Dobra zapłaciła za ogłoszenia wynikające z procedur
    przetargowych, ze sprzedaży nieruchomości, a także wynikające z
    realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych następujące
    kwoty:
    w 2015r. - 3 896,42 zł.; w 2016r. - 11 313,54 zł.; w 2017r. - 4
    301,08 zł.; w 2018r. - 0

    Z poważaniem
    Urząd Miejski w DobrejPlac Wojska Polskiego 10
    62-730 Dobra
    tel. 63 279 99 31

    Załączniki

    • Dobrzanin_Grudzień_2017.pdf
    • Dobrzanin_luty2018.pdf
    • Dobrzanin_kwiecien_2018.pdf
    • Dobrzanin_Czerwiec_2018_.pdf
    • Dobrzanin_lipiec2018.pdf