Instytucja: 

KOŁOBRZEG

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Gmina Kołobrzeg dot wniosku o udzielenie informacji z dnai 18.07.2018 przez KOŁOBRZEG

    W odpowiedzi na państwa zapytanie

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
    radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
    osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
    jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres {{ email }}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
    zgodnie z zasadami reprezentacji

    Dla ułatwienia linki zawarte w odpowiedzi na pytanie 3:

    https://www.gmina.kolobrzeg.pl/

    https://www.facebook.com/gminakolobrzeg/

    https://www.gmina.kolobrzeg.pl/afisz.html

    Linki w odpowiedzi na pytanie 5:

    https://www.gmina.kolobrzeg.pl/afisz.html

    Tomasz Jankowski

    Podinspektor ds. Promocji i Kultury

    Referat Promocji i Rozwoju

    Urząd Gminy Kołobrzeg

    ul.Trzebiatowska 48a

    78-100 Kołobrzeg

    tel. 94 35 30 452 wew 12

    www.gmina.kolobrzeg.pl

    www.facebook.com/gminakolobrzeg

    Administrator - Wójt Gminy Kołobrzeg/Urząd Gminy w Kołobrzegu, ul.
    Trzebiatowska 48a informuje Panią/Pana o realizacji nałożonego na
    administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku
    pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13, 14 i 15 rozporządzenia
    parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
    sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego RODO.
    Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe(IOD) tel. 94 35 30 420, email:
    {{ email }}

    Informuje się o prawie żądania od Wójta Gminy Kołobrzeg/Urzędu Gminy w
    Kołobrzegu dostępu do danych osobowych, prawie do ich sprostowania,
    usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawie do wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych w zakresie
    uregulowanym w RODO.
    Jednocześnie informuję o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego -
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane
    osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora -
    Wójta Gminy Kołobrzeg/Urzędu Gminy w Kołobrzegu zamieszczona jest na stronie
    www.gmina.kolobrzeg.pl , w zakładce
    <http://bip.gmina.kolobrzeg.pl/index.php?id=215662> "RODO-informacje".

    Załączniki

    • Dot_wniosku_o_udzielenie_informacji_publicznej_z_dnia_18.07.2018.pdf