'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez GRONOWO ELBLĄSKIE

    Twoja wiadomość

    Do: gminagronowo@gminagronowo.pl
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Wysłano: 2018-07-18 12:36

    odczytano w dniu 2018-07-18 13:18.

  • RE: Wniosek o informacje publiczną przez GRONOWO ELBLĄSKIE

    Szanowni Państwo, w związku z przesłanym wnioskiem o informację przesyłam odpowiedzi:

    1. czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; NIE
    2. jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy
    3. prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    4. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie; GMINA NIE PROWADZI DZIENNIKÓW I CZASOPISM
    5. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    6. prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    2016- historia administracji 600 zł

    2017 – Album Warmińsko-Mazurski – 3075 zł; historia administracji (rozszerzenie) – 3000 zł; biuletyn informacyjny – 3690 zł

    2018 – biuletyn informacyjny – 3734,28

    Z poważaniem

    Izabela Kukla
    Inspektor

    URZĄD GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE
    ul. Łączności 3
    82-335 Gronowo Elblaskie
    tel./fax: (055) 231 56 13 wew. 31

    e-mail:
    <mailto:i.kukla@gminagronowo.pl> i.kukla@gminagronowo.pl
    <mailto:sekretariat@gminagronowo.pl> sekretariat@gminagronowo.pl
    <mailto:gminagronowo@gminagronowo.pl> gminagronowo@gminagronowo.pl

    www: bip.gminagronowo.pl