'

Instytucja: IŁAWA

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o informacje publiczną przez IŁAWA

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@umilawa.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez IŁAWA

    Szanowi Państwo,

    w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z
    dn. 18.07.2018, w załączeniu wysyłam odpowiedź.

    Aleksandra Kozłowska

    /Urząd Miasta Iławy
    //Sekretariat Burmistrza//
    //ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława//
    //tel. 89 649 01 00/

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Fwd: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Wed, 18 Jul 2018 14:29:42 +0200
    Nadawca: Urząd Miasta Iławy <um@umilawa.pl>
    Adresat: Beata Furmanek <bfurmanek@umilawa.pl>

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Wed, 18 Jul 2018 10:36:41 -0000
    Nadawca: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Odpowiedź-Do: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Adresat: um@umilawa.pl

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
    zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki

  • Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez IŁAWA

    Szanowi Państwo,

    w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z
    dn. 18.07.2018, w załączeniu wysyłam odpowiedź.

    Aleksandra Kozłowska

    /Urząd Miasta Iławy
    //Sekretariat Burmistrza//
    //ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława//
    //tel. 89 649 01 00/

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Fwd: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Wed, 18 Jul 2018 14:29:42 +0200
    Nadawca: Urząd Miasta Iławy <um@umilawa.pl>
    Adresat: Beata Furmanek <bfurmanek@umilawa.pl>

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Wed, 18 Jul 2018 10:36:41 -0000
    Nadawca: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Odpowiedź-Do: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Adresat: um@umilawa.pl

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
    zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki

  • Fwd: Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez IŁAWA

    Szanowni Państwo,

    w załączniku wysyłam uzupełnienie odpowiedzi na Państwa wniosek o
    udostępnienie informacji publicznej, z dn. 18.07.2018 r.

    Z wyrazami szacunku,

    Aleksandra Kozłowska

    /Urząd Miasta Iławy
    //Sekretariat Burmistrza//
    //ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława//
    //tel. 89 649 01 00/

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Thu, 26 Jul 2018 13:15:38 +0200
    Nadawca: Urząd Miasta Iławy <um@umilawa.pl>
    Adresat: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szanowi Państwo,

    w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z
    dn. 18.07.2018, w załączeniu wysyłam odpowiedź.

    Aleksandra Kozłowska

    /Urząd Miasta Iławy
    //Sekretariat Burmistrza//
    //ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława//
    //tel. 89 649 01 00/

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Fwd: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Wed, 18 Jul 2018 14:29:42 +0200
    Nadawca: Urząd Miasta Iławy <um@umilawa.pl>
    Adresat: Beata Furmanek <bfurmanek@umilawa.pl>

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Wed, 18 Jul 2018 10:36:41 -0000
    Nadawca: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Odpowiedź-Do: sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Adresat: um@umilawa.pl

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres sprawa-9047@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
    zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki