'

Instytucja: BRENNA

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i 2018.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9137@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez BRENNA

    Twoja wiadomość

    Do: poczta@brenna.org.pl
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Wysłano: 24.04.2019 22:48

    odczytano w dniu 25.04.2019 08:00.

  • informacja publiczna przez BRENNA

    W odpowiedzi na Państwa wniosek podajemy żądane dane dotyczące:

    Ad. 1, 2 W Ośrodku Promocji, Kultury i Sportu Gminy Brenna prowadzone są
    media w postaci lokalnej gazety "Wieści znad Brennicy".

    Ad. 3. Media dostępne są na stronie internetowej gminy Brenna pod linkiem:
    mieszkaniec.brenna.org.pl/wiesci-znad-brennicy.

    Ad. 4. Gazeta "Wieści znad Brennicy" zarejestrowana jest w Sądzie Okręgowym
    w Bielsku-Białej I Wydział Cywilny, w rejestrze czasopism pod numerem 51.
    Obecnym naczelnikiem gazety jest Pani Anna Musioł.

    Ad. 5. Ostatnie numery gazety dostępne są na stronie:
    mieszkaniec.brenna.org.pl/wiesci-znad-brennicy

    Ad.6 Załącznik

    Ad.6 Zakres informacji dotyczącej wydatków gminy na określone w zapytania
    działania w przedziale czasowym 2015-2018 ma charakter informacji
    przetworzonej, o której mowa w art.3 ust.1, pkt 1 ustawy o dostępie do
    informacji publicznej proszę więc o wskazanie szczególnego interesu
    publicznego dotyczącego tego zapytania w terminie do 7 dni od daty
    otrzymania tej odpowiedzi.

    pozdrawiam,

    Izabela Heller

    Sekretarz Gminy Brenna

    Zastępca Kierownika USC

    Urząd Gminy Brenna

    ul. Wyzwolenia 77

    43-438 Brenna

    tel.: +48 33 85 36 222 wew. 220

    fax.: +48 33 85 36 370

    i.heller@brenna.org.pl

    www.brenna.org.pl

    Niniejsza wiadomość oraz wszelkie przesłane wraz z nią załączniki mają
    charakter poufny i są przeznaczone wyłącznie do odbiorcy, do którego są
    adresowane. Jeżeli wiadomość ta została otrzymana w wyniku pomyłki, prosimy
    o jej usunięcie i powiadomienie o tym fakcie nadawcy.