Monitoring mediów samorządowych #2189
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i 2018.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{ email }}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2018-07-19 15:52:21.329905+00:00 na adres {{ email }}
-
Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez BRENNA
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o informacje publiczną
Wysłano: 24.04.2019 22:48odczytano w dniu 25.04.2019 08:00.
-
informacja publiczna przez BRENNA
W odpowiedzi na Państwa wniosek podajemy żądane dane dotyczące:
Ad. 1, 2 W Ośrodku Promocji, Kultury i Sportu Gminy Brenna prowadzone są
media w postaci lokalnej gazety "Wieści znad Brennicy".Ad. 3. Media dostępne są na stronie internetowej gminy Brenna pod linkiem:
mieszkaniec.brenna.org.pl/wiesci-znad-brennicy.Ad. 4. Gazeta "Wieści znad Brennicy" zarejestrowana jest w Sądzie Okręgowym
w Bielsku-Białej I Wydział Cywilny, w rejestrze czasopism pod numerem 51.
Obecnym naczelnikiem gazety jest Pani Anna Musioł.Ad. 5. Ostatnie numery gazety dostępne są na stronie:
mieszkaniec.brenna.org.pl/wiesci-znad-brennicyAd.6 Załącznik
Ad.6 Zakres informacji dotyczącej wydatków gminy na określone w zapytania
działania w przedziale czasowym 2015-2018 ma charakter informacji
przetworzonej, o której mowa w art.3 ust.1, pkt 1 ustawy o dostępie do
informacji publicznej proszę więc o wskazanie szczególnego interesu
publicznego dotyczącego tego zapytania w terminie do 7 dni od daty
otrzymania tej odpowiedzi.pozdrawiam,
Izabela Heller
Sekretarz Gminy Brenna
Zastępca Kierownika USC
Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
tel.: +48 33 85 36 222 wew. 220
fax.: +48 33 85 36 370
{{ email }}
www.brenna.org.pl
Niniejsza wiadomość oraz wszelkie przesłane wraz z nią załączniki mają
charakter poufny i są przeznaczone wyłącznie do odbiorcy, do którego są
adresowane. Jeżeli wiadomość ta została otrzymana w wyniku pomyłki, prosimy
o jej usunięcie i powiadomienie o tym fakcie nadawcy.