Instytucja: 

Żory

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • PYTANIE - Wniosek o informacje publiczną przez Żory

    Szanowni Państwo,

    W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej bardzo proszę o sprecyzowanie ostatniego pytania.
    Czy zależy Państwu wyłącznie na wydatkach na promocję miasta w dziennikach i czasopismach, czy także w mediach elektronicznych?

    Z poważaniam,
    Adrian Lubszczyk
    Biuro Promocji, Kultury i Sportu
    Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25, pokój 312
    32 43 48 295

    Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25,
    tel.: +48 32 43 48 200 | fax: +48 32 43 51 215
    email: {{ email }} | www.zory.pl
    FB: www.facebook.com/miasto.zory/

  • Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną - Żory przez Żory

    Szanowni Państwo,

    Poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

    1) Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?

    Tak, w Gminie Miejskiej Żory funkcjonują miejskie media.

    2) Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

    Urząd Miasta Żory wydaje miejski biuletyn informacyjny „Kurier Żorski”. Jest on wydawany w nakładzie 20 800 egzemplarzy, a za jego opracowanie odpowiedzialni są pracownicy Biura Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Żory.

    Urząd Miasta prowadzi także strony internetowej: www.zory.pl; www.zorskieinwestycje.pl; www.inwestycje.zory.pl oraz fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/miasto.zory/. Swoje strony internetowe prowadzą też miejskie jednostki i instytucje.

    Dodatkowo w Żorach działa „Radio Żory” – jest to miejskie radio internetowe, działające samodzielnie w ramach Miejskiego Ośrodka Kultury.

    3) Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    Radio Żory - http://radiozory.pl/

    Kurier Żorski - http://zory.pl/strefa-mieszka%C5%84ca/dla-mieszkanca-2/kurier-zorski/2018.html

    4) Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

    Gmina Miejska Żory prowadzi miejski biuletyn informacyjny Kurier Żorski, o numerze ISSN 1507-1685.

    5) Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    W załączeniu przesyłam 5 ostatnich numerów Kuriera Żorskiego.

    6) Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    2015 r.

    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta – umowa roczna Telewizja Żory Janusz Janik - 12.000,00 zł brutto,

    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 22.140,00 zł brutto,

    - Zamieszczenie banneru reklamowego na głównej stronie portalu internetowego www.zory24.pl oraz utworzenie podstrony na ww. portalu archiwizującej wszystkie zamieszczane komunikaty – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.705,00 zł brutto,

    - Produkcja i emisja życzeń wielkanocnych w Telewizji TVT - 1.230,00 zł brutto,

    - Produkcja i emisja życzeń bożonarodzeniowych w Telewizji TVT - 1.230,00 zł brutto,

    - Zamieszczenie double billboard w portalu tuŻory.pl – tuPolska sp. z o.o. – 1.845,00 zł brutto.

    2016 r.

    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 11.070,00 zł brutto,

    - Zamieszczenie banneru reklamowego na głównej stronie portalu internetowego www.zory24.pl oraz archiwizacja komunikatów – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.705,00 zł brutto,
    - Produkcja i emisja radiowych spotów promocyjnych w Antyradiu, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - EUROZET Sp. z o.o. - 7.669,05 zł brutto,

    - Produkcja i emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu 90, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 4.624,80 zł brutto,

    - Zredagowanie oraz publikacja artykułu promocyjnego w Magazynie WhyStory w Gazecie Wyborczej - Why Media Group - 3 690,00 zł brutto,

    - Realizacja i emisja programu telewizyjnego TVS o nazwie „W Oku Miasta” - TVS Sp. z o.o. - 4.920,00 zł brutto,
    - Produkcja i emisja życzeń bożonarodzeniowych w Telewizji TVT – Telewizja TVT Sp. z o. o. - 1.722,00 zł brutto.

    2017 r.

    - Emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu 90, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 4 132,80 zł brutto,
    - Emisja spotu promocyjnego miasta Żory w kinie Multikino Rybnik, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Multikino Media sp. z o.o. - 4 493,19 zł brutto,

    - Miesięczna emisja spotu promocyjnego miasta Żory, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem”. - Telewizja TVT Sp. z o.o. - 3 000,00 zł brutto,

    - Publikacja reklamy w dodatku „ABC Regionu” do Tygodnika Regionalnego Nowiny - Wydawnictwo Regionalne Sp. z o.o. - 2 125,44 zł brutto,

    - Zamieszczanie i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta w portalu www.zory24.pl – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.720,00 zł brutto,
    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 19.680,00 zł brutto,
    - Publikacja reklamy w dodatku do Gazety Wyborczej o zasięgu katowicko-bielskim - Agora S.A. - 6 457,50 zł brutto,
    - Produkcja i emisja życzeń bożonarodzeniowych w Telewizji TVT – Telewizja TVT Sp. z o. o. - 2.000,00 zł brutto,
    - Publikacja reklamy w magazynie biznesowym „Strefa Biznesu” - Polska Press Sp. z o.o. – 2.460,00 zł brutto,

    - Publikacja reklamy w wydaniu katowicko-bielskim Gazety Wyborczej o tematyce Jarmarki Świąteczne - Agora S.A. – 1.230,00 zł brutto,

    - Publikacja życzeń bożonarodzeniowych na łamach Dziennika Zachodniego – Polska Press Sp. z o.o. - 393,60 zł brutto.

    2018 r.

    - Zamieszczanie i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta w portalu www.zory24.pl – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.720,00 zł brutto,
    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 53 136,00 zł brutto,
    - Publikacja reklamy w magazynie biznesowym „Strefa Biznesu” - Polska Press Sp. z o.o. – 1.600,00 zł brutto,
    - Emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu 90, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 4 132,80 zł brutto,
    - Emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu Express 92,3 FM, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 2 458,77 zł brutto.

    Z poważaniem,

    Anna Ujma
    Główny Specjalista – Pełnomocnik Prezydenta ds. Promocji, Kultury i Sportu
    tel.: +48 606 991 297 | +48 32 43 48 229
    email: {{ email }}

    Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25,
    tel.: +48 32 43 48 200 | fax: +48 32 43 51 215
    email: {{ email }} | www.zory.pl
    FB: www.facebook.com/miasto.zory/

    Załączniki

    • kurier-czerwiec-2018.pdf
    • kurier-kwiecien-2018.pdf
    • kurier-lipiec-2018.pdf
    • kurier-maj-2018.pdf
    • kurier-marzec-2018.pdf
  • Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną - Żory przez Żory

    Szanowni Państwo,
    Poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

    1) Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?

    Tak, w Gminie Miejskiej Żory funkcjonują miejskie media.

    2) Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

    Urząd Miasta Żory wydaje miejski biuletyn informacyjny „Kurier Żorski”. Jest on wydawany w nakładzie 20 800 egzemplarzy, a za jego opracowanie odpowiedzialni są pracownicy Biura Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Żory.

    Urząd Miasta prowadzi także strony internetowej: www.zory.pl; www.zorskieinwestycje.pl; www.inwestycje.zory.pl oraz fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/miasto.zory/. Swoje strony internetowe prowadzą też miejskie jednostki i instytucje.

    Dodatkowo w Żorach działa „Radio Żory” – jest to miejskie radio internetowe, działające samodzielnie w ramach Miejskiego Ośrodka Kultury.

    3) Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    Radio Żory - http://radiozory.pl/

    Kurier Żorski - http://zory.pl/strefa-mieszka%C5%84ca/dla-mieszkanca-2/kurier-zorski/2018.html

    4) Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

    Gmina Miejska Żory prowadzi miejski biuletyn informacyjny Kurier Żorski, o numerze ISSN 1507-1685.

    5) Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    W załączeniu przesyłam 5 ostatnich numerów Kuriera Żorskiego.

    6) Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    2015 r.

    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta – umowa roczna Telewizja Żory Janusz Janik - 12.000,00 zł brutto,

    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 22.140,00 zł brutto,

    - Zamieszczenie banneru reklamowego na głównej stronie portalu internetowego www.zory24.pl oraz utworzenie podstrony na ww. portalu archiwizującej wszystkie zamieszczane komunikaty – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.705,00 zł brutto,

    - Produkcja i emisja życzeń wielkanocnych w Telewizji TVT - 1.230,00 zł brutto,

    - Produkcja i emisja życzeń bożonarodzeniowych w Telewizji TVT - 1.230,00 zł brutto,

    - Zamieszczenie double billboard w portalu tuŻory.pl – tuPolska sp. z o.o. – 1.845,00 zł brutto.

    2016 r.

    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 11.070,00 zł brutto,

    - Zamieszczenie banneru reklamowego na głównej stronie portalu internetowego www.zory24.pl oraz archiwizacja komunikatów – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.705,00 zł brutto,
    - Produkcja i emisja radiowych spotów promocyjnych w Antyradiu, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - EUROZET Sp. z o.o. - 7.669,05 zł brutto,

    - Produkcja i emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu 90, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 4.624,80 zł brutto,

    - Zredagowanie oraz publikacja artykułu promocyjnego w Magazynie WhyStory w Gazecie Wyborczej - Why Media Group - 3 690,00 zł brutto,

    - Realizacja i emisja programu telewizyjnego TVS o nazwie „W Oku Miasta” - TVS Sp. z o.o. - 4.920,00 zł brutto,
    - Produkcja i emisja życzeń bożonarodzeniowych w Telewizji TVT – Telewizja TVT Sp. z o. o. - 1.722,00 zł brutto.

    2017 r.

    - Emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu 90, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 4 132,80 zł brutto,
    - Emisja spotu promocyjnego miasta Żory w kinie Multikino Rybnik, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Multikino Media sp. z o.o. - 4 493,19 zł brutto,

    - Miesięczna emisja spotu promocyjnego miasta Żory, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem”. - Telewizja TVT Sp. z o.o. - 3 000,00 zł brutto,

    - Publikacja reklamy w dodatku „ABC Regionu” do Tygodnika Regionalnego Nowiny - Wydawnictwo Regionalne Sp. z o.o. - 2 125,44 zł brutto,

    - Zamieszczanie i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta w portalu www.zory24.pl – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.720,00 zł brutto,
    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 19.680,00 zł brutto,
    - Publikacja reklamy w dodatku do Gazety Wyborczej o zasięgu katowicko-bielskim - Agora S.A. - 6 457,50 zł brutto,
    - Produkcja i emisja życzeń bożonarodzeniowych w Telewizji TVT – Telewizja TVT Sp. z o. o. - 2.000,00 zł brutto,
    - Publikacja reklamy w magazynie biznesowym „Strefa Biznesu” - Polska Press Sp. z o.o. – 2.460,00 zł brutto,

    - Publikacja reklamy w wydaniu katowicko-bielskim Gazety Wyborczej o tematyce Jarmarki Świąteczne - Agora S.A. – 1.230,00 zł brutto,

    - Publikacja życzeń bożonarodzeniowych na łamach Dziennika Zachodniego – Polska Press Sp. z o.o. - 393,60 zł brutto.

    2018 r.

    - Zamieszczanie i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta w portalu www.zory24.pl – umowa roczna Fundacja Sztuka - 3.720,00 zł brutto,
    - Produkcja, postprodukcja i archiwizacja informacyjnych materiałów promocyjnych miasta - umowa roczna Telewizja TVT Sp. z o. o. - 53 136,00 zł brutto,
    - Publikacja reklamy w magazynie biznesowym „Strefa Biznesu” - Polska Press Sp. z o.o. – 1.600,00 zł brutto,
    - Emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu 90, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 4 132,80 zł brutto,
    - Emisja radiowych spotów promocyjnych w Radiu Express 92,3 FM, w związku z kampanią „Zostań Naszym Sąsiadem” - Radio 90 Sp. z o.o. - 2 458,77 zł brutto.

    Z poważaniem,

    Anna Ujma
    Główny Specjalista – Pełnomocnik Prezydenta ds. Promocji, Kultury i Sportu
    tel.: +48 606 991 297 | +48 32 43 48 229
    email: {{ email }}

    Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25,
    tel.: +48 32 43 48 200 | fax: +48 32 43 51 215
    email: {{ email }} | www.zory.pl
    FB: www.facebook.com/miasto.zory/

    Załączniki

    • kurier-czerwiec-2018.pdf
    • kurier-kwiecien-2018.pdf
    • kurier-lipiec-2018.pdf
    • kurier-maj-2018.pdf
    • kurier-marzec-2018.pdf