Instytucja: 

SZTUTOWO

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez SZTUTOWO

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na poniższy wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 23 sierpnia 2018 roku informuję:

    1. Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?

    - Nie.

    1. Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

    - Nie dotyczy.

    1. Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    - Nie dotyczy.

    1. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

    - Nie, Gmina Sztutowo nie prowadzi dziennika ani czasopisma.

    1. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    - Nie dotyczy.

    1. Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    - W latach 2015-2018 Urząd Gminy przeznaczył na promocję :

    2015 – 5.157,26 zł

    2016 – 4.418,37 zł

    2017 – 1.174,35 zł

    2018 – do dnia 31.08.2018 r. – 480,00 zł

    Z poważaniem,

    Renata Głąb

    Sekretarz Gminy Sztutowo

    Karolina Owsińska

    Młodszy referent
    Urząd Gminy w Sztutowie
    ul. Gdańska 55
    tel: 55 247 81 51 wew. 26
    http://www.sztutowo.pl

    Od: {{ email }}
    Do: {{ email }}
    Data: 23 sierpnia 2018 o 15:08
    Temat: Wniosek o informacje publiczną

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{ email }}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego