Monitoring mediów samorządowych #24
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
RE: Wniosek o informacje publiczną przez DUSZNIKI-ZDRÓJ
Dzień dobry,
W nawiązaniu do prośby o udzielenie informacji publicznej, informuje, że:
Urząd Miejski w Dusznikach-Zdroju wydaje jedynie informator samorządowy ,,Kurier Dusznicki’’ (miesięcznik). Bezpośrednio przygotowywaniem gazety zajmuje się Biuro Promocji Miasta. Gazeta jest zarejestrowana w sądzie.
Gazeta dostępna jest w internecie pod adresem: http://duszniki.pl/kurierdusznicki/ ; tam również znajdą Państwo wszystkie numery (ze względu na wagę plików nie mogę ich wszystkich przesłać w załączniku).
Wydatki gminy na usługi promocyjne w poszczególnych latach wynosiły:
2015 – 162.077,55 zł
2016 – 191.848,49 zł
2017 – 353.622,61 zł
2018 do 01.08 – 186.468,54 zł
W razie dodatkowych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam serdecznie,
Damian Bochnak
p.o. Kierownik Referatu Promocji Miasta
Tel. 74 869 76 60 wew. 85
Urząd Miejski w Dusznikach-Zdroju
Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój
<http://www.visitduszniki.pl/> www.visitduszniki.pl
<http://www.duszniki.pl/> www.duszniki.pl
From: Piotr Lewandowski <{{ email }}>
Sent: Tuesday, July 31, 2018 10:18 PM
To: {{ email }}
Subject: FW: Wniosek o informacje publicznąSerdecznie pozdrawiam,
Piotr Lewandowski
burmistrz Dusznik-Zdroju
Urząd Miejski w Dusznikach-Zdroju
Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój
<http://www.visitduszniki.pl/> www.visitduszniki.pl
<http://www.duszniki.pl/> www.duszniki.pl
From: {{ email }} <{{ email }}>
Sent: Monday, July 16, 2018 9:05 AM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego