Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re Wniosek o informacje publiczną przez KRASNOBRÓD

    W odpowiedzi na Państwa wniosek, informuję:
    Ad.1 TAK
    Ad.2 Gazeta, Krasnobrodzki Dom Kultury
    Ad.3 -
    Ad.4 TAK
    Ad.5 https://drive.google.com/open?id=1rR4Nkoo4C4O5G-FzA_kY4y3J9gNcslVl
    Ad.6
    2015 - 10 649,50
    2016 - 12 393,23
    2017 - 24 738,00
    2018 - 990,00

    Z poważaniem
    Kazimierz Misztal
    Burmistrz Krasnobrodu

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Data: Tue, 17 Jul 2018 10:35:55 -0000
    Nadawca: sprawa-7333@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Odpowiedź-Do: sprawa-7333@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Adresat: um@krasnobrod.pl

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres sprawa-7333@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
    zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego