'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o informacje publiczną przez LUBARTÓW

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres poczta@um.lubartow.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez LUBARTÓW

    W załączeniu Urząd Miasta Lubartów przesyła odpowiedź na Państwa wniosek
    o udostępnienie informacji publicznej.

    Dodatkowo, zgodnie naszą odpowiedzią załączamy link, pod którym mogą
    Państwo pobrać materiały prasowe, o których mowa w Państwa wniosku. Link
    jest aktywny w ciągu 7 dni, łącznie z dzisiejszym dniem:

    https://wetransfer.com/downloads/49f5e2eae0ed423596af35de00c8cce620180727132048/ce62c71af815e2e110f3ecdcacd269fc20180727132048/c45716

    Z pozdrowieniami,
    Sekretariat Urzędu Miasta Lubartów

    W dniu 2018-07-17 o 12:35, sprawa-7346@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --
    Katarzyna Gruba
    Urząd Miasta Lubartów
    Sekretariat Burmistrza
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów
    tel. 81 855-22-73
    fax. 81 855-20-16
    poczta@um.lubartow.pl
    www.lubartow.pl

    Załączniki