'

Instytucja: ROSSOSZ

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7397@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez ROSSOSZ

    W dniu 2019-02-15 21:09, sprawa-7397@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    napisał(a):
    > Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    > informację:
    > - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego
    > wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury)
    > lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do
    > gminy), prowadzone są media?;
    > - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    > gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    > organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    > - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    > - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o
    > informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    > - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o
    > przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na
    > wniosek, w formacie pdf.;
    > - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    > sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
    > 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018
    > roku.
    >
    > Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
    > na adres sprawa-7397@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    >
    > Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
    > zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
    >
    > --
    > Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    > tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    > www.siecobywatelska.pl
    > www.watchdogportal.pl
    > www.funduszesoleckie.pl
    > www.informacjapubliczna.org
    > NIP 526282872
    > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
    > Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego --
    > Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    > tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    > www.siecobywatelska.pl
    > www.watchdogportal.pl
    > www.funduszesoleckie.pl
    > www.informacjapubliczna.org
    > NIP 526282872
    > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
    > Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego > W nawiązaniu do
    > pisma z dnia 2018-07-17 10:35:57.824012+00:00 na > adres
    > rossosz@tlen.pl
    udzielaj
    --

    Udzielajac odpowiedzi na wniodek o informację publiczną informuje, że
    - w urzędzie gminy Rossosz, w którymś z jego
    > wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury)
    > lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do
    > gminy), media nie są prowadzone.
    > - gmina Rossosz nie prowadzi dzienników lub czasopism.
    > - wydatki gminy Rossosz na ogłoszenia, artykuły
    > sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
    > 2015 - 1250 zł, 2016 - 3573 zł, 2017 - 2107 zł, 2018 - 300 zł
    Z poważaniem, Izabela Derlukiewicz Inspektor ds. organizacyjna -
    administracyjnych
    Urząd Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8
    21-533 Rossosz
    tel: 83 378 45 57
    www.rossosz.pl