Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez TARNAWATKA

    Or.1431.6.2018.MS

    W odpowiedzi na wniosek Urząd Gminy Tarnawatka przesyła następujące
    informacje:

    Gmina Tarnawatka wydaje gazetę.

    Adres strony internetowej:
    https://www.tarnawatka.pl/index.php/urzad-gminy5/gazeta-co-w-naszej-gminie.

    Gazeta "Co w Naszej Gminie" jest zarejestrowana w sądzie.

    Pod wskazanym wyżej adresem znajdują się wszystkie wydane do tej pory
    numery gazety.

    Wydatki, o których mowa w ostatnim punkcie wniosku wyniosły: rok 2015 -
    527,3 zł, 2016 - 1431,3 zł, 2017 - 1773,63 zł i 2018 - 4325 zł.

    marian Szałapski - sekretarz gminy

    W dniu 17.07.2018 o 12:35, sprawa-7426@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze: