Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o informacje publiczną przez BRODY (woj. lubuskie)

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@brody.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • dot. wniosku o informację publiczną przez BRODY (woj. lubuskie)

    W związku z otrzymanym wnioskiem o udzielenie informacji publicznej,
    tutejszy urząd przesyła poniżej odpowiedź:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; NIE
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
    radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
    osoby prawnej gminy; Nie dotyczy
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie; Nie
    dotyczy
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
    jest on zarejestrowany w sądzie; Nie dotyczy
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    Nie dotyczy
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku. -
    Informacje dot. wykonania budżetu w latach 2015-2017 dostępne są na stronie
    <http://www.bip.brody.pl> www.bip.brody.pl w zakładce sprawozdania z
    wykonania budżetu, rozdział 75075.

    ----------------------------------------------------------------------------
    ---------------------------------------------

    pozdrawiam Michalina Łajtar

    Image1URZĄD GMINY BRODY

    Rynek 2, 68-343 Brody, tel. 68 3712155 wew. 208

    UWAGA! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
    podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione
    przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
    przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
    podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
    osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
    korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
    nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

    Załączniki