'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Informacja zwrotna o adresie konta pocztego Gminy Nowa Sol przez NOWA SÓL

    Konto pocztowe biuro@gminanowasol.pl nie jest kontem do kierowania wszelkich spraw do Urzędu Gminy Nowa Sól, ul. Moniuszki 3a, 67-100 Nowa Sól.

    Wszelkie sprawy proszę kierować na adres sekretariat@gminanowasol.pl, lub na e-maile umieszczone na stronie internetowej www.gminanowasol.pl w zakładce „Dla mieszkańca\Pracownicy Urzędu Gminy – kontakt”.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    Autoresponder aktualizowano 16 lutego 2018

  • Przeczytane: Wniosek o informacje publiczną przez NOWA SÓL

    To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
    <biuro@gminanowasol.pl> o 2018-07-17 12:37

    To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
    adresata o2018-07-17 13:56

  • Fwd: wniosek o informację publiczną przez NOWA SÓL

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
    pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres sprawa-7674@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
    zasadami reprezentacji

  • wniosek o informację publiczną przez NOWA SÓL

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
    jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
    osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
    pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres sprawa-7674@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
    zasadami reprezentacji

    --
    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.informacjapubliczna.org.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    NIP 5262842872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego