'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez KĘDZIERZYN-KOŹLE

    Twoja wiadomość

    Do: infoprom@kedzierzynkozle.pl
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Wysłano: 2018-07-17 12:38

    odczytano w dniu 2018-07-17 13:41.

  • FW: Wniosek o informacje publiczną KM.1431.138.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE

    Dzień dobry.

    W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z 17.07.2018 roku uprzejmie informuję, że termin udostępnienia zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do inf. publicznej (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1764) zostaje wydłużony do 2 miesięcy (do 17.09.2018 r.) ze względu na konieczność przygotowania danych w sposób oczekiwany przez wnioskodawcę.

    Z poważaniem

    Jarosław Jurkowski

    UM Kędzierzyn-Koźle

  • RE: Wniosek o informacje publiczną KM.1431.138.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE

    Dzień dobry.

    Odpowiadając na zadane pytania:

    1. Nie

    2. Nie dotyczy

    3. Nie dotyczy

    4. Nie dotyczy

    5. Nie dotyczy

    6. Odpowiedź w załączonym pliku

    Z poważaniem

    Jarosław Jurkowski

    UM Kędzierzyn-Koźle

  • RE: Wniosek o informacje publiczną KM.1431.138.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE

    Dzień dobry.

    W przesłanej 14.09.2018 roku odpowiedzi nie załączyłem części danych. Przepraszam za przeoczenie. Dzisiejszą odpowiedź proszę traktować jako pełną i ostateczną.

    Odpowiadając na zadane pytania:

    1. Nie

    2. Nie dotyczy

    3. Nie dotyczy

    4. Nie dotyczy

    5. Nie dotyczy

    6. Odpowiedź poniżej i w załączonym pliku.

    2015

    1. VC Trawelling - Turystyczna prezentacja miasta na stronie www.trawelling.pl, kwota 299,00 zł

    2. Bessa S.A., Warszawa - zamieszczenie informacji o mieście w specjalnym wydaniu miesięcznika Welcome to Poland, koszt: 1 537,50 zł

    3. OFFILM, Czarnowąsy - produkcja i emisja filmu o walorach przyrodniczych miasta na antenie TVP Opole, koszt: 34 000 zł

    4. Cinevision Film Production, Poznań - produkcja i emisja na antenie Polsat News filmu inwestycyjnego, koszt: 9 409,50 zł

    2016

    1. Prasa Dolnośląska Marcin Prynda, Wrocław - prezentacja materiału promocyjnego miasta w Gazecie Prawnej koszt: 2 152,50 zł

    2. Polska Agencja Przedsiębiorczości Wojciech Pomarański, Katowice - publikacja artykułu promocyjnego na temat miasta Kędzierzyn-Koźle w Gazecie Wyborczej, publikacja artykułu w wydaniu internetowym Biznes Plus, koszt: 15 990,00 zł

    3. „Impermedia”, Gorzów Wielkopolski - emisja 30 sekundowego spotu na antenie telewizji Polsat News, koszt: 6 088,50 zł

    2017

    1. Wiadomości Turystyczne, Warszawa - publikacja informacji o mieście Kędzierzyn-Koźle w specjalnym wydaniu Tour Salon, koszt: 2 460,00 zł

    2. Media Grup, Wrocław - publikacja artykułu w magazynie WHY STORY w Gazecie Wyborczej, koszt: 6 150,00 zł

    3. Eurozet, Warszawa - emisja reklamy na antenie Radia Zet, koszt: 2 000,00 zł

    4. Europrojekty-Polska, Katowice - publikacja artykułu promocyjnego „Pieniądz z zewnątrz generuje inwestycje”, koszt: 2 651,88 zł

    5. Histmag, Warszawa - przeprowadzenie na stronie internetowej www.histmag.org kampanii promującej Festiwal Mikołaja z Koźla, koszt: 999,99 zł

    6. Miniboardemia, Ruda Wielka - przeprowadzenie kampanii reklamowej o nazwie” Niceplace”, koszt 3 075,00 zł

    Z poważaniem

    Jarosław Jurkowski

    UM Kędzierzyn-Koźle