- Monitoring mediów samorządowych
- Monitoring mediów samorządowych #849
Monitoring mediów samorządowych #849
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informacje publiczną przez BŁASZKI
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.Urząd Miejski w Błaszkach
-
Re: Wniosek o informacje publiczną [Rejestr#rkpe-mail-008892/18] przez BŁASZKI
Rej. koresp. wych.: rkwe-mail-000266/18
Wysłane przez: Aneta Lenginowicz
Tel. służbowy: (43) 8290938
Fax: (43) 8290932
Miejsce urzędowania: Urząd Gminy i Miasta BłaszkiSzanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, informuję jak niżej:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
Nie, nie są prowadzone.- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej
lub osoby prawnej gminy;
Jak wyżej.- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
Jak wyżej.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;Jak wyżej.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
pdf.;Jak wyżej.
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.W załączeniu szczegółowe sprawozdania.
Aneta Lenginowicz
Wydział Rozwoju i Promocji
Urząd Miejski w Błaszkach-------- Wiadomość oryginalna --------
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
informację:- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej
lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres {{ email }}Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoTen e-mail został wysłany na następujące adresy: {{ email }}
Wysłano do: {{ email }}.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQLZałączniki
- zalacznik1596801138611271764.html
- zalacznik865385022248985739.txt
- Sprawozdanie_z_promocje_g._Blaszki_w_2017_roku.pdf
- Sprawozdanie_z_promocji_za_2015_rok.pdf
- Wydatki_na_promocje_za_2016_rok.pdf
- Sprawozdanie_promocja_2016_bez_finansow.pdf
- Wykaz_wydatkow_na_promocje_g._Blaszki_za_2017_rok.pdf
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7797@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoSprawozdanie z działań promocyjnych Gminy Błaszki za rok 2017 roku
Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy Błaszki w 2017 roku
Promocja Gminy Błaszki od strony zarządczej burmistrza realizowana jest głównie przez
działania Urzędu Miejskiego w Błaszkach, Centrum Kultury w Błaszkach, Biblioteki oraz Szkoły
i Przedszkola z terenu gminy.
W roku 2017 działania promocyjne realizowane były poprzez sport, kulturę, przekaz
informacyjny (radio, gazety, telewizja, internet, periodyki), instytucjonalne relacje zewnętrzne,
urzędową stronę internetową, współpracę z organizacjami pozarządowymi, nawiązywanie relacji,
kreowanie nowych wydarzeń i skojarzeń pozytywnych.
Do najważniejszych promocyjnych działań Gminy Błaszki w 2017 roku można zaliczyć:
e Wypracowanie i przeprowadzenie wydarzenia pod nazwą „Błaszkowskie Noce”, które w 2017, ze
względu na Krajowe Dni Ziemniaka w Kalinowej przyciągnęło znacznie większą liczbę
uczestników niż w latach ubiegłych. Organizatorem była Gmina Błaszki, a współorganizatorami:
społeczność i organizacje lokalne, Centrum Kultury w Błaszkach, Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Błaszkach, Ochotnicze Straże Pożarne, Polskie Towarzystwo Turystyczno-
Krajoznawcze, partnerzy lokalni, regionalni i krajowi. Całe wydarzenie odbyło się w Parku
Niepodległości ze strefowym podziałem całego terenu na sekcje: gastronomiczną, biesiadną,
zabawową, rekreacyjną. Patronat medialny objęło Radio Łódź, Nasze Radio, TV Łódź, Dziennik
Łódzki, SieradzkaTV, informacyjny portal regionalny naszemiasto.pl. Ostatecznie wydarzenie
składało się z pięciu elementów tj: Pleneru malarskiego wraz z warsztatami plastycznymi oraz
wernisażem poplenerowym, Pikniku rodzinnego wraz z biesiadą, animacją i koncertami pn.
"Błaszkowskie Noce", III Nocnego Armagedonu tj. biegów terenowych z przeszkodami, III
Jarmarku Błaszkowskiego z prezentacją sztuki kulinarnej, plastycznej i rękodzielnictwa, Wycieczki
po gminie "Szlakiem dworków szlacheckich", której finałem w sobotę był koncert w Kalinowej. W
ramach Błaszkowskich Nocy odbyły się gminne Dożynki, połączone z ze świętem plonów
parafialnym w Gruszczycach. Wydarzenie było dobrze przygotowane, zaplanowane i mocno
rozreklamowane, a w zabawie uczestniczyło kilka tysięcy mieszkańców i gości wpisało się w
krajobraz rozrywkowy regionu spełniając oczekiwania w nim pokładane. Jednocześnie nawiązano
relacje partnerskie z instytucjami, organizacjami i firmami prowadzącymi działalność gospodarczą
na terenie gminy mogącymi być partnerami w realizacjach zadań gminnych w przyszłości.
e Współorganizację wydarzenia XXIV Krajowe Dni Ziemniaka w Kalinowej. Było to pierwsze w
naszej gminie wydarzenie wystawiennicze na tak wielką skale. Wzięło w nim udział ponad stu
czterdziestu wystawców z kraju i zagranicy. Największy w historii Krajowych Targów Ziemniaka
pokaz zbiorów z udziałem kilku kombajnów samobieżnych czterorzędowych, zwiedzanie specjalnie
przygotowanych poletek demonstracyjnych odmian ziemniaka i cebuli, prezentacja maszyn,
środków ochrony roślin oraz środków do produkcji ziemniaka przyciągnęły do Kalinowej tysiące
gości z Polski i zagranicy. Na stoisku Aktywnej Gminy Błaszki można było otrzymać pamiątkowe
wiatraczki z logotypem, widokówki oraz mapy „Szlakiem dworków szlacheckich”, które cieszyły
się olbrzymim powodzeniem. Zwieńczeniem sobotniego dnia wystawy był koncert „Nie taki
Straszny Dwór” Wędrownego Festiwalu p.n. „Kolory Polski” organizowanego przez Filharmonię
Łódzką im. Artura Rubinsteina. Koncert był również punktem kulminacyjnym wycieczki
autokarowej „Szlakiem Dworków Szlacheckich” organizowanej przez Gminę Błaszki w której
wzięła udział rekordowa liczba uczestników (2 autobusy). W koncercie wystąpili artyści Teatru
Wielkiego w Łodzi, śpiewacy wykonali arie, duety i tercet operowy oraz pieśni Stanisława
Moniuszki, artyści baletu wykonali choreografie do mazura ze „„Strasznego dworu” oraz poloneza z
„Halki”. Koncert przybliżył historyczne i patriotyczny korzenie dworu w Kalinowej, który posłużył
jako tło opery narodowej Stanisława Moniuszki. Oprócz wystawców i gości targowych na koncert
zjechali melomani z całego województwa łódzkiego. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły
Urząd Miejski w Błaszkach, 98-235 Błaszki, Plac Niepodległości 13
Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy Błaszki za rok 2017 roku
TVP3 Łódź oraz wydawnictwa branżowe. O Kalinowej głośno było w całej Polsce.
Strażackie Święto Niepodległości z okazji 120-lecia Ochotniczej Straży Pożarnej w Błaszkach pod
Patronatem Honorowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy. 99 rocznica
odzyskania niepodległości była okazją do odsłonięcia tablicy z napisem „Park Niepodległości”.
Nazwę parkowi miejskiemu, z inicjatywy burmistrza, nadała wcześniej Rada Miejska w Błaszkach.
W dalszej części uroczystości odbyło się odznaczenie sztandaru Ochotniczej Straży Pożarnej w
Błaszkach medalem „Zasłużony Dla Ziemi Sieradzkiej”. Jubileuszowa uroczystość była okazją do
wręczenia Aktów Nadania Tytułu Honorowego Członka OSP Błaszki. Informację o wydarzeniu
opublikowana została na stronie internetowej prezydent.pl. Wydarzenie promowane było przez
regionalną rozgłośnię Nasze.fm, która objęła patronat medialny. Wydany został folder promocyjny
i pamiątkowy w którym zebrano informacje historyczne, zdjęcia archiwalne i bieżące, dane
statystyczne oraz dotyczące wyposażenia OSP Błaszki.
Wydanie serii widokówek „Szlakiem dworków szlacheckich”, które służyły do promocji gminy na
zewnątrz między innymi podczas XXIV Krajowych Dni Ziemniaka w Kalinowej, Błaszkowskich
Nocy, widokówki są dostępne dla każdego w Urzędzie Miejskim oraz Bibliotece w Błaszkach.
Wydanie kalendarza ściennego jednostronicowego na 2018 rok pod tytułem „Szlakiem dworków
szlacheckich”.
Uczestnictwo w wydaniu książki kucharskiej „Kulinarne podróże po Łódzkiem”.
Zakup łopatki kuchennej z logo Aktywnej Gminy Błaszki na promocję gminy.
Zakup wiatraczków reklamowych z logo Aktywna Gmina Błaszki na promocję gminy.
Zakup odblaskowych breloków z magnesem logowane na promocję gminy.
Współpraca w ramach grupy roboczej Aktywna Gmina Błaszki. Dla aktywnych członków grupy
zrealizowana została wycieczka autokarowa do Wrocławia na Jarmark Bożonarodzeniowy.
Realizacja i promocja budżetu obywatelskiego na terenie miasta Błaszki.
e Wydanie czterech numerów kwartalnika gminnego „Kurier Błaszkowski” z kolportażem wśród
mieszkańców i instytucji.
Promocja projektów: Ośrodka turystyczno-rekreacyjnego „Wioska Woja” w Wojkowie oraz
Zagospodarowania „Stawu Trojana” jako miejsca piknikowo-rekreacyjnego z Cross Parkiem w
Żelisławiu.
Przygotowanie i przeprowadzenie wydarzeń promocyjnych: Przywitanie Nowego Roku w
Błaszkach, ubieranie choinki na rynku w Błaszkach w ozdoby własnoręcznie przygotowane przez
dzieci.
Przygotowanie lub współprzygotowanie wystaw i wydarzeń organizowanych poza naszą gminą,
takich jak: wystawa stołów wielkanocnych w Starostwie Powiatowym w Sieradzu, „Smaki LGD” w
Brzezinach, „Dni Złoczewa” oraz „Dni ziemniaka” w Kościerzynie.
W załączeniu: Wykaz wydatków promocyjnych Gminy Błaszki, 01.01.2017-31.12.2017r. (rok
obrotowy 2017, klasyfikacja budżetowa 75075)
Topa AS.OD2. 221 P
ARZ
| Urząd Miejski w Błaszkach, 98-235 Błaszki, Plac Niepodległości 13
cza 2
JaSprawozdanie z działań promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki za rok 2015 roku
Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki w 2015 roku
Promocja gminy to zespół działań mieszkańców, instytucji w tym organu uchwałodawczego
i wykonawczego jednostki samorządu terytorialnego nakierowanych na wywołanie pozytywnych
skojarzeń na temat gminy. Promocja Gminy i Miasta Błaszki od strony zarządczej burmistrza
realizowana jest głównie przez działania Urzędu Gminy i Miasta w Błaszkach, Centrum Kultury,
Biblioteki oraz Szkół i Przedszkoli z terenu gminy.
W roku 2015 działania promocyjne realizowane były poprzez sport, kulturę, przekaz
informacyjny (radio, gazety, telewizja, internet, periodyki), instytucjonalne relacje zewnętrzne,
urzędową stronę internetową, współpracę z organizacjami pozarządowymi, nawiązywanie relacji,
kreowanie nowych wydarzeń i skojarzeń pozytywnych.
Ponieważ do roku 2015 działania w obszarze promocji były w niewielkim stopniu planowane
i koordynowane, a skierowanie działań było głównie do wewnątrz gminy oraz na ich finansowanie
przeznaczano zbyt mało środków finansowych nie mogły one wpłynąć na polepszenie wizerunku
gminy. Pozytywnym wyjątkiem na tym tle było wydawanie kwartalnika pn. „Kurier Błaszkowski”
informującego o działaniach kulturalno-sportowych w gminie.
Wyciągając wnioski z mankamentów dotychczasowych działań promocyjnych w tym braku
planowania strategicznego przystąpiono do przemodelowania akcentów z promocji wewnętrznej
na promocję zewnętrzną. Wypracowano nowe wydarzenia promocyjne w tym: „Błaszkowskie
Noce” i „Trylogię Patriotyczną”. Skorelowano działania Centrum Kultury z działaniami Urzędu
Gminy i Miasta koncentrując siły i środki na kilku rozpoznawalnych wydarzeniach zamiast ich
rozdziału na kilkanaście działań mniejszych. Odświeżono stronę internetową urzędu
i zdynamizowano przekazy informacji ważnych dla mieszkańców. Wypracowano pole współpracy
z działającymi na terenie gminy organizacjami społecznymi w ramach nowej spójnej inicjatywy
„Aktywna Gmina Błaszki” będącej forum kontaktu i wypracowywania rozwiązań dla rozwoju
gminy. Po przefiltrowaniu informacji oraz określeniu słabych i mocnych stron gminy
przygotowano nowy jednolity opis gminy podkreślający najmocniejsze jej strony. Przekaz ten jest
konsekwentnie umieszczany na wszelkich materiałach informacyjnych. Przygotowano wykaz
ciekawych miejsc w podziale na sześć rozdziałów: wizytówka miasta Błaszki (9 obiektów),
wizytówka sportowa (4 obiekty), wizytówka noclegowo — gastronomiczna (4 obiekty) wizytówka
turystyczno-historyczna (19 obiektów), wizytówka edukacyjna (6 obiektów), wizytówka
gospodarcza (9 obiektów). Na podstawie powyższych założeń wypracowano dwie nowe
inicjatywy. Pierwszą z nich jest przyjecie w dalszych działaniach gminy jej wyróżnika, którym ma
być „Szlak Dworków Szlacheckich” — jako elementu wiążącego przeszłość gminy, tradycję i jej
tożsamość w produkt, który może stać się w przyszłości wiodącym produktem promocyjnym
gminy. Drugą inicjatywą było przygotowanie prezentacji multimedialnej pod nazwą „Wirtualny
spacer po Gminie i Mieście Błaszki” - mającej na celu ukazanie piękna krajobrazu, zróżnicowania
i zagospodarowania gminy. Działanie to realizowane będzie etapowo również w latach następnych
dla całkowitego pokrycia gminy mapą interaktywną. Dodatkowo w celu spójnej promocji
i podkreślenia pozytywnych cech tego terenu przygotowano i umieszczono w internecie
dwuminutowy klip opisujący gminę. Kontynuowano wydawanie kwartalnika gminnego z
jednoczesną poprawą kolportażu wśród mieszkańców i instytucji.
Wypracowując nowe projekty i inicjatywy opisano zadania w taki sposób aby połączyć
działalność gminy z jej promocją. Przy takim podejściu wypracowano inicjatywy szczególnie
Urząd Gminy i Miasta Błaszki, 98-235 Błaszki, Plac Niepodległości 13
Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki za rok 2015 roku
cenne dla promocji gminy w tym: Ośrodek turystyczno-rekreacyjny „Wioska Woja” w Wojkowie,
„Staw Trojana” z Cross Parkiem w Żelisławiu - miejsce piknikowo-rekreacyjne, „Szlak Dworków
Szlacheckich” - podkreślający historyczne uwarunkowania gminy, publikację „Błaszkowskie
skarby” - przewodnik po gminie oraz „Błaszkowskie smaki” - wydawnictwo kulinarne.
Największym jednak działaniem promocyjnym Gminy i Miasta Błaszki w roku 2015 było
wypracowanie i przeprowadzenie wydarzenia pod nazwą „Błaszkowskie . Noce”.
To wydarzenie promocyjne zapoczątkowane w 2015 roku organizowane ma być corocznie pod
koniec sierpnia na zakończenie lata. Głównym celem jest integrowanie społeczności lokalnej
wokół runa leśnego (przy współudziale organizacji społecznych, ruchów lokalnych wciągające
do wspólnej zabawy całe rodziny, które poprzez udział w zabawie wzmacniają więzi rodzinne.
Wydarzenie odbyło się w terminie od 28 do 30 sierpnia. Organizatorem była Gmina i Miasto
Błaszki, a współorganizatorami byli: społeczność i organizacje lokalne, Ochotnicze Straże
Pożarne, Centrum Kultury w Błaszkach, Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze,
Kongregacja Przemysłowo Handlowa z Warszawy, partnerzy lokalni, regionalni i krajowi.
Całe wydarzenie odbyło się na Placu Niepodległości ze strefowym podziałem całego terenu na
sekcje: gastronomiczną, biesiadną, zabawową, rekreacyjną. Patronami medialni byli: Radio
Łódź, Nasze Radio, TV Łódź, Dziennik Łódzki. Gazeta Regionu, Nasze Miasto. Ostatecznie
wydarzenie składało się z pięciu elementów tj: Pleneru malarskiego wraz z warsztatami
plastycznymi oraz wernisażem poplenerowym, Pikniku rodzinnego wraz z biesiadą, animacją
i koncertami pn. "Błaszkowskie Noce", I Nocnego Armagedonu tj. biegów terenowych z
przeszkodami wraz z zawodami strażackimi, I Jarmarku Błaszkowskiego z prezentacją sztuki
kulinarnej, plastycznej i rękodzielnictwa, Wycieczki po gminie "Szlakiem dworków szlacheckich".
Wydarzenie było dobrze przygotowane, zaplanowane i mocno rozreklamowane, a w
zabawie uczestniczyło kilka tysięcy mieszkańców i gości wpisało się w krajobraz rozrywkowy
regionu spełniając oczekiwania w nim pokładane. Jednocześnie nawiązano relacje partnerskie
z instytucjami, organizacjami i firmami prowadzącymi działalność gospodarczą na terenie
gminy mogącymi być partnerami w realizacjach zadań gminnych w przyszłości.
Planując działania promocyjne na 2016 rok zdecydowano się kontynuować
„Błaszkowskie Noce” ze wzmocnieniem elementami dożynkowymi. Przygotować II etap
Wirtualnego spaceru po gminie. Zaproponować nowe elementy promocyjne w oparciu o
wypracowany wizerunek w tym: mapę turystyczną, torbę, fartuch. Odświeżyć szatę graficzna
Błaszkowskiego Kuriera. Nawiązać współpracę z silną organizacją pozarządową o
oddziaływaniu wojewódzkim. Wdrożyć budżet obywatelski na terenie miasta.
W załączeniu:
Wykaz wydatków promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki, 01.01.2015-31.12.2015r. (rok
obrotowy 2015, klasyfikacja budżetowa 75075)
Urząd Gminy i Miasta Błaszki, 98-235 Błaszki, Plac Niepodległości 13
Wydatki promocji 2015 GiM Błaszki
Załącznik do pisma Nr
Wydatki promocji Gminy i Miasta Błaszki, 01.01.2015-31.12.2015r. (rok obrotowy 2015,
klasyfikacja budżetowa 75075)
Nr Data Rodzaj Nr Nazwa pojedynczego wydatku (zgodnie z opisem wydatek
księgowania |dokumentu| dokumentu ksiegowym)
1._|30.09.2015r. (WB. Składki ZUS za wrzesień 2015r - roznoszenie kuriera 24,75)
2. |[30.12.2015r. WB 1644/90 ISkładki ZUS za grudzień 2015 - roznoszenie kuriera 141,82]
3. |30.12.2015r. MEJ 1644/71 Składka na Fundusz pracy za grudzień 2015 — roznoszenie kuriera 20,21
4. |02.04.2015r. RK 428/11 Przygotowanie potraw regionalnych 702,00
5._|30.04.2015r. [WB 493/95 Podatek dochodowy za kwiecień 2015r. 118,00]
6. |04.09.2015r RK. 1151/26 [Transport Błaszkowskie Noce 108,29)
7. _|04.09.2015r [WB 1152/37 Plener malarski 2 140,00]
8. [30.09.2015r WE Podatek dochodowy za wrzesień 2015r. PIT 4 360,00]
9. [30.09.2015r MEJ ISkładki ZUS za wrzesień 2015r. 16,21
10. [30.09.2015r IWB ISkładki ZUS zdrowotne za wrzesień 20145r. 11,50
11. |30.09.2015r [WB Podatek dochodowy za wrzesień 2015r. PIT 4 8,00]
12. [16.10.2015r. [WB u 3336/19 IRoznoszenie kuriera — wynagrodzenie netto 612,00)
13. |30.10.2015r. |WB. 1369/22 |Zwrot składka ZUS -9,35)
14. [30.10.2015r. (WB. 1369/88. Podatek dochodowy za październik 2015r. PIT 4 48,00]
15. [30.10.2015r. WB Składki ZUS zdrowotne za październik 2015r. 64,35
16. |30.12.2015r. RK 1643/75 |Wynagrodzenie netto — roznoszenie kuriera 600,82]
« [30.12.2015r. MEJ [1644/81 Składki ZUS za grudzień 2015r. 2 113,11
. |30.12.2015r. WB Składki ZUS zdrowotne za grudzień 2015r. 64,07]
. 30.12.2015r. JwB Podatek za grudzień 2015r. PIT 4 i 47,00)
. |09.02.2015r. RK. 151/5 Boże igrzysko 89,00)
. |23.02.2015r. |WB [183/48 Pinsy oraz wizytówki 359,78)
. |23.02.2015r. |wB [314/26 Brelok promocyjny Błaszki z magnesem 6 500,00]
. |07.04.2015r. [WB 436/37 Długopis reklamowy oraz notes 514,14)
. [10.04.2015r. [WB 445/77 Słodycze reklamowe — Krówki 2 269,35)
. [15.04.2015r. IWB. 1454/39 INaklejki z folii samoprzylepnej 51,66)
. |27.04.2015r. IWB [483/21 Projekt, wyklejanie tablicy oraz montaż w parku miejskim 528,90|
. [14.05.2015r. RK 591/34 [Torba ekologiczna 67,16
. |26.05.2015r. [WB 620/29 IMiś pluszowy z nadrukiem 1 229,39]
. |08.07.2015r. MEJ _|867/32 Kwiaty cięte dla Miss 80,00]
. [17.08.2015r. JWB 1037/22 Koszulki z nadrukiem 1 298,88]
„ 09.09.2015r. RK 116/7 [Cukierki na wycieczki podczas błaszkowskich nocy 46,82]
. |26.11.2015r. [WB 1495/27 Kiełbasa i boczek — Trylogia Patriotyczna 840,99]
. |26.11.2015r. [WB 1495/29 [Chleb zwykły — Zaduma patriotyczna 91,98]
„ |27.11.2015r. 'WB. 1498/62 (Wykładzina dywanowa — Eliminacje do Rycerskiej Kadry Polski 716,44
. |30.11.2015r. [WB Herbata, olej - Zaduma patriotyczna 180,28]
. |30.12.2015r. RK. [1643/86 |Cukierka dla dzieci — Sylwester pod gwiazdami 231,62
. [04.03.2015r. MEJ 1268/10 |Obsługa domeny Błaszkowskie Noce 246,00)
. |10.03.2015r. WB 1283/49 Promocja na stronie internetowej _- luty 2015r. 280,00)
IWB 326/51 Kwartalnik Kurier Błaszkowski. 4 538,70
(WB. 436/34 Pisanie tekstów do Kuriera Błaszkowskiego 2 400,00)
- |10.04.2015r. |wB 445/80 (Opracowanie graficzne Kuriera Błaszkowskiego 2 066,40)
. |17.04.2015r. [WB 1462/27 Promocja gminy podczas wyścigu kolarskiego 4 000,00]
. |20.04.2015r. [WB [465/37 Promocja na stronie Gazeta Regionu 280,00|
. |20.05.2015r. [WB [608/22 Promocja na stronie Gazeta Regionu 280,00/
. [12.06.2015r. MEJ 726/94 Promocja na stronie Gazeta Regionu 280,00|
TA TREAJ15 , 7
. |02.07.2015r. IWB. 854/12 _ |Katalog Kurier Błaszkowski 5 202,90]
« |08.07.2015r. [WB 867/36 Pisanie artykułów do Kuriera Błaszkowskiego 2 800,00|
. |09.07.2015r. JWB 870/62 Opracowanie graficzne Kuriera Błaszkowskiego 2 595,30]
. |27.07.2015r. (WB [907/43 IPromocja_na stronie Gazeta Regionu 280,00]
. |09.09.2015r. [WB 1162/28 [Usługi prasowe oraz reklamowe Błaszkowskie Noce 2 829,00
. [14.09.2015r. (WB. 1171/42 (Organizacja wieczorów artystycznych Błaszkowskie Noce 21 300,00)
. [14.09.2015r. WE 1171/55 Promocja na stronie Gazeta Regionu 280,00]
. [14.09.2015r. (WB. 1171/78. Patronat medialny — Błaszkowskie Noce__, 6 150,00)
. [14.09.2015r. (WB 1171/82 Program telewizyjny Błaszkowskie Noce 8 056,50)
. [16.09.2015r. (WB. 1177/26 [Wirtualny spacer po Mieście i Gminie Błaszki 4 920,00)
. [16.09.2015r. MEJ 1177/28 Nagranie i montaż TV Sieradz- Błaszkowskie Noce 2 460,00]
- |29.09.2015r. [WB 1208/75 |Kwartalnik Kurier Błaszkowski 4 538,70|
. [30.09.2015r. MEJ 1266/10 Pisanie tekstów do Kuriera Błaszkowskiego 2 400,00)
. |02.10.2015r. WB 1301/17 Usługa przewodnika szlakiem dworków szlacheckich 1 000,00)
|. |07.10.2015r. WB [1311/32 [Opracowanie graficzne Kuriera Błaszkowskiego 2 066,40)
. [19.10.2015r. WB 1339/29 Przeszkody oraz katering Nocny Armagedon Błaszkowskie Noce 1 200,00
. |27.10.2015r. JWB 1359/36 Promocja na stronie Gazeta Regionu 560,00|
. [16.11.2015r. |WB 1468/34 [ZAIKS Błaszkowskie Noce | 2 460,00]
. |20.11.201 Śr. RK |1481/8 Przygotowanie posiłków dla rycerzy - Trylogia Patriotyczna 1 400,00)
. |20.11.2015r. [WB 1482/17 Zabezpieczenie medyczne - Eliminacje do Rycerskiej Kadry Polski 250,00]
. |08.12.2015r. [WB 1590/62 Promocja na stronie Gazeta Regionu 280,00]
. 08.12.2015r. WEJ 1590/64 Nagranie i montaż Trylogii Patriotycznej 1 722,00
. |09.12.2015r. WB 1593/5. Reklama w folderze łodzkie 3 075,00
[69. |21.12.201 Śr, MEJ 1625/19 Katalog Kurier Błaszkowski 5 202,90]
. |28.12.2015r. IWB| 1637/16 Redakcja i korekta kwartalnika Kurier Błaszkowski 2 800,00)
„ |30.12.2015r. [WB 1644/56 (Opracowanie graficzne kwartalnika Kurier Błaszkowski 2 410,80]
72. |[31.12.2015r. WE [164755 PrQmecja na stronie Gazeta Regionu 280,00]
123 177,77)
2016
Załącznik do sprawozdania
Wydatki promocji Gminy i Miasta Błaszki, 01.01.2016 — 31.12.2016
e eau Jee pap wl]
Potwierdzenie nadania Nadanie paczki ||| 1600]
RU-028/16
(09.04.2016 ____ |B00231/2016 ______ |Spotkanie Coroczne OSP naBiałej _______ art. spożywcze inaczyniajednorzowe || ||| | "'13958]
13.04.2016 ____ |ig4ajm/201i6 ______ |obchody Rocznica Smoleńska ____)_)_)_|__ |zniczóst || __"f]""sasa
19.04.2016 2166/04/2016
-__ |21.04.2016
Chorągiewki biało-czerwone 1000 szt
13.06.2016
12/05/2016
[14.06.2016 _____ [12/05/2016 Konkurs jeżyk SP Błaszki Pucharzgawerem ||| ||| [| 5000]
Konkurs jeżyk SP Błaszki cukierki ||| | 145,77]
[18.__|15.06.2016
[19. |30.06.2016 ____ |Fs/1i60605844 _______ |Fartuchreklamowy _ _ ____|_|_|______ |Fartuchznadukiem '- /'”©,08080,,,, | __ 397659]
15.07.2016
[21. [19.07.2016 _____|653/07/2016 |Mapa — wydruk projektu Jwydruk projektu mapy promocyjnej | ||] "450
[22. ]21.07,2016 _____ |635/07/2016 ________ |Budżet Obywstelski [Wydruk ankiet do Kuriera A4 4000szt. _ ||| ————————————]__ 580,40]
[23. |22.07.2016 '/'_ | [64/07/2016 |Mapa — wydruk projektu Twydruk projektu mapy promocyjnej | ""]->>——_ 5460]
l24. ]25.07.2016 ____ ]35/07/2016 ________ |Budżet Obywatelski _' /_/)_)_)|)|)||____ |koszulka bawełniana z nadrukiem promocja > /'”,,,,,, | 175,00]
25. |26.07.2016 '_/__ |3523/07/2016 |Biaszkowskie Noce wiatraczki reklamowe znadukiem |_|] 5412]
i26. ]26.07.2016 __ jigaf2o16 ||| JsmakiiGD>-->-----------———— fuanik >>>" 583,00]
i27. |27.07.2016 ____ |e72/or/2016 |Mapa wydrukprojektu |_| |wydruk projektu mapy promocyjnej || | |] "3460
j28. |28.07.2016 ____ |6o/RF/o7/2016 ______ |BłaszkowskieNoce _ |_| |Reklama naantenieNaszegoRadia '////,.00,, | 167157]
|29. |29.07.2016 ____|rsejoie |_| |smakilo >>) _) o) |Przygotowanie potraw na promocjęgmiy »€«+1+,»,»+,,,,, | _900,03
|0. |25.08.2016 ____|asafos/aoi6 ______ |BłaszkowskieNoce _ [zakup materiałów naplenermałri ' /'//// | 141600]
|81. |26.08.2016 ____|Paragon _________ |Błaszkowskie Noce
Be fana Jasmine too desant | m
|33. |28.08.2016 ____ |800469/2016 _______ |BłaszkowskieNoce _ ||| [zakup wodydła pracowników obsługi BłaszkowskichNcy /'-/>-20O0,,,| 9,12]
34. _|30.08.2016 1204/H/2016
[85. |31.08.2016 |B00466/2016 ________ |BłaszkowskieNoce _ ||| [zakup kawy, herbaty +cukierdoakwaiuim '--'--/-- | """"'5ossl
|36. _|31.08.2016 js2a/2or6 | ||| |BłaszkowskieNoce _______——— Bay 0] "szzso|
i37. [01.09.2016 ____]aifaoi6 _ |_| |BłaszkowskieNoce _____________ |węgielBrońzn || >|" oO
j38. [01.09.2016 ____ |736/08/2016 _______ |laszkowskieNoce _ ||| |plakat2 >" ""hso|
39. |01.09.2016 ____ |399/GB/2016 _______ [Błaszkowskie Noce |Usługa restauracyjna / plener malarski |_| | ___ 1oz0d]
40. [01.09.2016
41. 5.09.2016 _____ |o13/16/2908 _______ [BłaszkowskieNoce _ _____________ |zakuplampoświetleniowychdonamitów -€” 008080, |... 72203
42. |05.09.2016 ____ |F20160040803/BL0 ___ |BłaszkowskieNoce _ ||| patronat medialny DziennikłódzkiNadwartą >)/)// | 1845,00]
j44. [06.09.2016 ____|F/329/2016/37886 ___ |BłaszkowskieNoce _______||____ |zakupoprawiświeczekdooświetleniasttów _' ////, 0 | 'a24|
J45. _ [06.09.2016
[46.__ |09.09.2016 46/2016 |_| fBłaszkowskieNce _ |_| |kompozycjedożynkowe "| 120,00]
la. ]o9.09.2016 ____ |efos/o16 ________ |BłaszkowskieNoce _____________* |usługa katerintowa —wemisaż wystawy poplenerowej”, +ąąą) 600,00]
las. |o9.o9.2016 ____ [RU15116 ||| [pnizłoczewa _ __ |_| ||| |przygotowanie potraw na promocję gminy/Chrzanowice >, ,0,0,,, | 117000]
las. |09.09.2016 ____ |15fo016 _____|___ |BłaszkowskieNoce _____________ Przygotowywanie posiłków dla malarzy/Binek > > +-++ą+,,,,,, | 1900,00]
iso. [09.09.2016 ____ |zo16/sja7 ________ JetaszkowskieNce _ |_| |wynalem agregatu prądotwórczego ' /'—/",0,0,,,,, , , | 2343,30]
I51. |o9.03.2006 ___ |ajoie ||| |BtaszkowskieNoce _ ||| |organizacje stanowiska "Mtynopiekamia | 500000]
I52. |o9.09.2066 ____ |12/DOD/O8/2016 ____ |BłaszkowskieNoce ____________ |Patronat medialnyNaseRadio ||| | ""etsooo|
53. [09.09.2016 _____ |o1/o8/2016 ________[BłaszkowskieNoce _ |_| ochrona fizyczna zg.ZRU10/2016 |] "54850
54. 09.09.2016 _____|o7/08/2016 _ _______ BłaszkowskieNoce _ [organizacja strefy zabaw oraz animacji dla dzieci
155. 12.09.2016 ____ fi3ofaole _ ___)))__ |BłaszkowskieNoce "> |Balonreklamowyznadukiem _ __ ........óó/ÓóÓóÓÓ |... 4366,50]
Is. [13.09.2016 ____|19s/ao16 _ _______ JBłaszkowskieNoce _____________ |środki czystości do „akwarium”
13.09.2016 296/2016 ________—_ |BłaszkowskieNoce _ __________ Twydruk plakatów B2, 400szt, ulotek menu 2000 szt, zaproszeń 400 szt 攫—« | 1959.39]
|58.__|15.09.2016
leo. [19.09.2016 ___ |azzfaoi6e ||| |BtaszkowskieNoce ______________ fRealizacja programu telewizyjnegoBonarw / /__///)/ | 830250]
lea. |21032016 ___ |ao/zote | ______ |larmarkPowiatowy ____________ |przygotowanie potraw na promocjęminyjarmark ||| | 11700
j64. |22.09.2016 ____ |Rach. Do RU-109/16 ___ |BłaszkowskieNoce _____________ |organizacja pleneru malarskiego >>| 35000]
[65.__|23.09.2016 [RU-155/.66 ||| |Dzień ZiemniakaKościezn _ przygotowanie potraw na promocjęgmiy || || | 935,00]
[66.__ [28.09.2016 [Faktura94/16 Oprawa mapdlauzędu ____|)_|)_|_|___ |listwydooprawyoi |||] ""'agzo|
[68. |13.10.2016 3016/09/2016
l69. 24.10.2016 ____|o7as/1ofaoie ______ |BłaszkowskieNoce ______________ Jart. hydrauliczne /remont„akwaium” |] "'"'s5,3]
12.12.2016 |FM/M/208/2016/11/0189__|Koncert zespołu Trzy Gitary _ [wynagrodzenie ZAks/Tzyctay || ||] "53,50
12.12.2016 Błaszkowskie Noce
F/329/2016/37695
40513,
Page 1Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki za rok 2016 roku
Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki w 2016 roku
Promocja Gminy i Miasta Błaszki od strony zarządczej burmistrza realizowana jest głównie
przez działania Urzędu Gminy i Miasta w Błaszkach, Centrum Kultury, Biblioteki oraz Szkoły
i Przedszkola z terenu gminy.
W roku 2016 działania promocyjne realizowane były poprzez sport, kulturę, przekaz
informacyjny (radio, gazety, telewizja, internet, periodyki), instytucjonalne relacje zewnętrzne,
urzędową stronę internetową, współpracę z organizacjami pozarządowymi, nawiązywanie relacji,
kreowanie nowych wydarzeń i skojarzeń pozytywnych.
Do najważniejszych promocyjnych działań Gminy i Miasta Błaszki podjętych w 2016 roku
można zaliczyć:
e Przygotowanie i przeprowadzenie wydarzenia pod nazwą „Błaszkowskie Noce”, które w 2016
przyciągnęło jeszcze większą liczbę uczestników niż w roku 2015, nie tylko z gminy, ale
również z ościennych województw. Organizatorem była Gmina i Miasto Błaszki, a
współorganizatorami byli: społeczność i organizacje lokalne, Ochotnicze Straże Pożarne,
Centrum Kultury w Błaszkach, Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze, partnerzy
lokalni, regionalni i krajowi. Całe wydarzenie odbyło się na Placu Niepodległości ze
strefowym podziałem całego terenu na sekcje: gastronomiczną, biesiadną, zabawową,
rekreacyjną. Patronami medialni byli: Radio Łódź, Nasze Radio, TV Łódź, Dziennik
Łódzki. Gazeta Regionu, Nasze Miasto. Ostatecznie wydarzenie składało się z sześciu
elementów tj: Pleneru malarskiego wraz z warsztatami plastycznymi oraz wernisażem
poplenerowym, Pikniku rodzinnego wraz z biesiadą, animacją i koncertami pn. "Błaszkowskie
Noce", II Nocnego Armagedonu tj. biegów terenowych z przeszkodami wraz z zawodami
strażackimi, II Jarmarku Błaszkowskiego z prezentacją sztuki kulinarnej, plastycznej
i rękodzielnictwa, Wycieczek po gminie "Szlakiem dworków szlacheckich" oraz I rajdu
Turystycznego. Po raz pierwszy w wydarzenie wplecione zostały elementy dożynkowe.
Wydarzenie było dobrze przygotowane, zaplanowane i mocno rozreklamowane, a w
zabawie uczestniczyło kilka tysięcy mieszkańców i gości wpisało się w krajobraz
rozrywkowy regionu spełniając oczekiwania w nim pokładane. Jednocześnie nawiązano
relacje partnerskie z instytucjami (w tym Miastem Złoczew), organizacjami i firmami
prowadzącymi działalność gospodarczą na terenie gminy mogącymi być partnerami w
realizacjach zadań gminnych w przyszłości.
e Wydanie przewodnika turystycznego po gminie zaatutowanego „Szlakiem dworków
szlacheckich”, który służy do promocji gminy na zewnątrz.
e Wydanie kalendarza ściennego jednostronicowego na 2017 rok pod tytułem „Szlakiem
dworków szlacheckich”.
© Zrealizowano II etap prezentacji multimedialnej (Kalinowa, Gruszczyce) pod nazwą „Wirtualny
spacer po Gminie i Mieście Błaszki” - mającej na celu ukazanie piękna krajobrazu,
zróżnicowania i zagospodarowania gminy.
« Rozszerzono pole współpracy grupy roboczej Aktywna Gmina Błaszki o wsparcie merytoryczne
Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Społecznych OPUS w Łodzi.
Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach, 98-235 Błaszki, Plac N iepodległości 13
Sprawozdanie z działań promocyjnych Gminy i Miasta Błaszki za rok 2016 roku
Opracowano, wypromowano i wdrożono budżet obywatelski na terenie miasta Błaszki przy
współpracy z organizacją OPUS. Budżet będzie realizowany po raz pierwszy w 2017 roku.
Opracowano i zrealizowano indywidualne dla naszej gminy elementy promocyjne, takie jak
torba ekologiczna oraz fartuch kuchenny z logotypem i wizerunkiem gminy.
Przygotowano prezentację i promocję Gminy i Miasta Błaszki na 6 stronach pierwszej książki
kucharskiej województwa łódzkiego, wydanej przez Dziennik Łódzki pod patronatem
Marszałka Województwa Łódzkiego, zatytułowanego „Kulinarne Podróże po Łódzkiem”. W tej
książce zaprezentowane zostały wszystkie powiaty województwa, a nasza gmina
reprezentowała powiat sieradzki. Przy wydaniu publikacji do współpracy zaproszono starostę
powiatu sieradzkiego, który napisał zaproszenie do kulinarnych odwiedzin po Ziemi
Sieradzkiej.
Wydano cztery numery kwartalnika gminnego „Kurier Błaszkowski” z jednoczesną poprawą
kolportażu wśród mieszkańców i instytucji.
Wypracowując nowe projekty i inicjatywy opisano zadania w taki sposób aby połączyć
działalność gminy z jej promocją. Przy takim podejściu wypracowano inicjatywy szczególnie
cenne dla promocji gminy w tym: Ośrodek turystyczno-rekreacyjny „Wioska Woja” w
Wojkowie, „Staw Trojana” z Cross Parkiem w Żelisławiu — jako miejsce piknikowo-
rekreacyjne.
Przygotowano i przeprowadzono wydarzenia promocyjno-patriotyczne takie jak:
Trylogia Patriotyczna,
Przywitanie Nowego Roku,
Turniej Rycerski,
Dekorowanie choinki na rynku w Błaszkach w ozdoby przygotowane przez dzieci,
Akcja charytatywna Uśmiech dziecka itp.
Prowadzono rozmowy na temat organizacji Krajowych Dni Ziemniaka w Kalinowej razem z
właścicielami firmy Agrosad oraz innymi współorganizatorami.
Pośredniczono w organizacji wystaw i wydarzeń poza gminą takich jak:
Wystawa stołów wielkanocnych w Sieradzu,
„Smaki LGD” w Strzyżewie,
Dni Złoczewa w Złoczewie,
Dni ziemniaka w Kościerzynie.
Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach, 98-235 Błaszki, Plac Niepodległości 132017
Załącznik do sprawozdania z promocji gminy Błaszki za 2017 rok
Wydatki na promocję Gminy Błaszki za okres 01.01.2017 — 31.12.2017
Wydatek
Nazwa towaru/usługi
/ustug Brutto
Nazwa działania/wydarzenia
Promocja Gminy Błaszki Zasilacze led do oświetlenia świątecznego 553,50)
2a0r20 Jesion _ |kudomiesateówgnny —— ————— JubiaA 52250
7
13.02.2017 1742/01/2017 Błaszkowskie Noce (Utrzymanie nazwy domeny Błaszkowskie Nace 110,70)
22.02.2017 510/02/2017 Promocja Gminy Błaszki i i i 1094,70
11
12 51,06
3
1
a
o
w
3
=)
=
u
paoszon7 | Dowód nadania paczki i ji j, przesyłka przedmiotów na aukcję 17,00
son Jora Jemen ea
Wiatraczki reklamowe z nadrukiem (1000 szt.)
[Wsparcie akcji charytatywnej,
8.03.2017 [FS 7/2017 Finał Polskiej Ligii Walk Rycerskich w Błaszkach Zakup artykułów spożywczych na potrzeby przygotowania potraw przez 1788,40
Stowarzyszenie Kobiety Sukcesu „Brończynianki
Flagi na maszcie z podstawą szt. 3
6000,00)
N
=
7
a
s
N
8
2
"4
664,20)
Promocja Gminy Błaszki Flagi na maszcie z podstawą szt. 3
Stoły Wielkanocne — wystawa Przygotowanie potraw na promocję gminy podczas wystawy
opata rewia iootypom
21 Zakup zniczy dla delegacji
23. [17.05.2017 2017/600 Promocja Gminy Błaszki i i
1.06.2017 4228/2017/FV Targi Rolnicze w Kościerzynie za
1.06.2017 00266/2017 Targi Rolnicze w Kościerzynie ę R
na promocję gminy
287/17 Promocja Gminy Błaszki Zakup ścianki reklamowej 2500,00
2017/003394/BLO Blaszkowskie Noce Reklama prasowa 399,7.
2.07.2017 08/07/2017 Promocja Gminy Błaszki idokówki poza nakładem
9 1000,00
1
1
20.
=
o
R
NN
©
=
a
1273,05
s
R
b
8
2
3
©
—
—
ta
R
o
51 s s =
eo
m
N
a
—
2450,00
664,20
203,47
gl
s|5
AJĘ
s
3
R
ż
ś
8
j
ż
$
z
ś
s
i
ś
5
ć
ż
ż
5
3
3
;
j
i
27
=To
ESEJ
sle
= KJ
o | ie
ESEE)
=|2
a|3
5
Ś
5
8
=
a
y
s
3
a
£S.
p
Ę
E
s
2
3
a)
a
5|E|5|E Ę
g|e|E|z 6
|SJE |3|4 5
e —|3 mi
| 5 s |£ a
ź = E | 8
sle.|3 |= |EJs|5
= 8 8 + | Z
śls|ś|ś||5
ś|e|2|5
-|Ę d EJ
i |
— |=
30.
31
32.
33
a
Ś
8
©
u
431,90
1205,40
300,0(
490,00
2784,80
25,98
83,90
153,56
261,38
1022,13
79,21
3.07.2017 |rołow2orr | |Promocja Gminy Błaszki
Projekt i realizacja tablicy informacyjnej
1.08.2017 Wizytówki dla Burmistrza oraz Sekretarza
;
rosa fun
Go
a
x
5
*
5
o©
=
"M
JEJE
co
2 2
dO m
n o
> =
s =
=) w
=
G
s
s
b
o
u
3
3
3
=
G
o
Sa
u
©
=
u
2
8
Ga
a
2
Ę
ż
|-Ą
o
g
8
37
3
3
=
o
$
a
—
a
8
b
©
=
a
bromzon fu — |biaskowsieee zak mańtówdo plkowia
noszono Jeskowieew —————————— |wdniePlkaów
loszon |psoonamo —— |emstowiesee ————————— |poamikcomi
8.08.2017 Bo | Promocja Gminy Błaszki Druk zdjęć na klatkę schodową Urzędu Miejskiego
74/RF/08/2017 IBłaszkowskie Noce Produkcja i emisja reklamy radiowej 1983,99
FVS/17/01596/B Błaszkowskie Noce Zakup słoików i donic na potrzeby wydarzenia
— ] W
sla
co | 00
D]N
2|=
4]
STZ
3|2
5|5
EJĘ
=
5
=|=
S
—
—
=
co
©
5
[5
=
=
a
a
A
5
©
=
"u
4
N
o
©
6
to
©
4
3
NN
w
o
=
b
o
"u
e a
8
Ę
a
|
R
o
%
2
©
—
4/2017 Błaszkowskie Noce Zakup koszy wiklinowych
4.08.2017 6971/2017/FV Błaszkowskie Noce [Zakup artykułów mięsnych / Sołectwo Sędzimirowice
5.08.2017 29/08/2017/8 Wykonanie i montaż banerów
[25.082017 B00382/2017 Błaszkowskie Noce Zakup artykułów spożywczych / sołectwo Sędzimirowice
26.08.2017 Paragon Fiskalny Zakup zapalniczki do podpalania świeczek
Rachunek nr 3 IBłaszkowskie Noce Zakup kompozycji dożynkowych
|27.08.2017 | 006/08/17 Błaszkowskie Noce Zabezpieczenie medyczne
[27.08.2017 17/2017 Błaszkowskie Noce Przeprowadzenie animacji historycznej
Page 1
KP
R
o
a
bo
©
—
4.
5.
6.
8.
9.
2.
5.
6. 216,00]
7.
4.
4:
4
4
b
376,12
578,00
NN
976,62
o
u
e
%
to
©
z
a
5
s)
pr
a
2
>
5)
51
52
53
M
M
o
c
b
©
e
a
540,00
NN
M
8
b
©
u
b
a
o
©
bo
©
=
a
5
N
s
©
©
u
o
—
5. Ą
56. Organizacja strefy animacji dla dzięci
>
IJ
A
[=
8
Ło
©
a
—
s|la w
5 |a ch
8 |38 e
8 a
= © R
6 |12 CJ
2017
h 37/2017 |Błaszkowskie Noce / Nie taki Straszny Dwór [Kwiaty dla artystów koncertu „Nie taki Straszny Dwór”
8.08.2017 |01322/8PS/08/2017 Jarmark Powiatowy INajem powierzchni 500,00
8.08.2017 IFVS/014002/LOD/2017 |Błaszkowskie Noce |Wynajem toalet przenośnych 939,60
8.08.2017 |123/08/2017/Z |Błaszkowskie Noce / Nie taki Straszny Dwór |Organizacja koncertu w ramach festiwalu „Kolory Polski” 2000,00!
28.08.2017
N
w
N
10000,00
|
8.08.2017 |F/221/08/2017 Oświetlenie parku 4305,00
28.08.2017 02/08/2017 |IBłaszkowskie Noce Organizacja wydarzenia Nocny Armagedon
28.08.2017 |M/FM/28/08/2017 |Błaszkowskie Noce izacja koncertu w ramach festiwalu „Kolory Pols! 25250,00|
[28.08.2017 115/2017 |Błaszkowskie Noce izacja wieczorów artystycznych 35178,00
|
o
57.
61.
62. i
63. H
65. |29.08.2017 5934/17 |Błaszkowskie Noce |Zakup dodatkowych naczyń jednorazowych 102,60
67. A
31.08.2017 _ |FP1047000310817 Dnizłoczewa 0 |Zakupart. spożywczych 171,99
[31.08.2017 Rachunek do RU 138/17 |Błaszkowskie Noce (Obsługa fotograficzna wydarzenia 585,00
70.
w
1.08.2017 10/08/2017 |Błaszkowskie Noce |Katering na wernisaż wystawy „Szlakiem Dworków Szlacheckich” 620,00
72. |31.08.2017 |Błaszkowskie Noce Przeprowadzenie pleneru malarskiego 2500,00
m |orszom |somon pizemma 0 |estupaięawaowego 36123
04
0 isj ż ez
78. |otooao |aosonon piecem 0 |akupam nięsych 17657
75. |01.09.2017 — |P/1/09/2017 |IBłaszkowskie Noce [Usługa hotelowa, konsumpcja 5245,00
76. [01.09.2017 |18/DODY09/2017 [Błaszkowskie Noce 6150,00
[30.08.2017 5991 0 | |Błaszkowskie Noce |Zakup taśmy do plakatowania 43,20)
do RU 139/17
78... [02.09.2017 — [FP1047000030917 [pnizłocewa 0. |Zakupart. spożywczych 47,05
1/9/2017
19. [03.09.2017 |15/MAG/09/2017 [Zakup art. spożywczych 24,72
06.09.2017 108/1/2017 IBłaszkowskie Noce [Usługa pieczenia świniaków 2 szt. dla stoiska Sołectwo Sędzimirowice 800,00)
1.09.2017 1214/2017 |Błaszkowskie Noce Realizacja programu telewizyjnego 8302,50
1
82. [12.09.2017 FV/7/2017 |Błaszkowskie Noce Oprawa plakatów 150,00
83. [12.09.2017 /2 Produkcja i emisja reportażu przez STVR 6150,00
s |iaooaon joma haskowie noce Justgakoputi/Amógston 115550
5.09.2017 baoszm | | |Błaszkowskie Noce INagranie koncertu "Nie taki Straszny dwór " 1660,50
85.
N
©
5
e
6
to
©
=
a
N
©
=
©
o
o
=
=
"A
8.09.2017 IBłaszkowskie Noce [Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania poczęstunku na 314,35
obchody dozynkowe w Gruszczycach
87. 10. 32/2017 IJ k Powiatowy Zakup art. spożywczych do przygotowania potraw na promocję gminy 999,79
Błaszki
|Warsztaty muzyczno-edukacyjne w Wojkowie. Patronat|Zakup artykułów spożywczych w celu przygotowania poczęstunku dla
12.10.2017 [67/2017 Burmistrza Błaszek. Dofinansowanie wyd ia. ków 1499,99
12.10.2017 376/17 II Turniej Eliminacyjny Polskiej Ligi Walk Rycerskich dojZakup artykułów spożywczych (tuczniki) w celu przygotowaria 1507,57
e. Rycerskiej Kadry Polski w Błaszkach /posiłków dla uczestników >
II Turniej Eliminacyjny Polskiej Ligi Walk Rycerskich do
[s] 17.10.2017 _ |FS 35/2017 JRycerskiej Kadry Polski w Błaszkach
20.10.2017 FM/M/208/2017/10/0159 IBłaszkowskie Noce [Wynagrodzenie autorskie ZAIKS
92. |25.10.2017 RU 201/2017 IPromocja Gminy Błaszki Wykonanie koncertu podczas warsztatów "W Jego sercu" w Wojkowie 2000,00)
=
o
=
e
>
©
=
a
[Zakup artykułów spożywczych w celu przygotowania posiłków dla
tników 306,31
7872,00)
(Obchody patriotyczne z okazji Narodowego Święta . - M 8 4
48/2017 INiepodległości 11 listopada 2017 [Zakup szarfy biało-czerwonej na tablicę "Park Niepodległości 20,00
INK/17/2017/11/00168 |Promocja Gminy Błaszki (Usługa koparki / przewóz szranków
9.11.2017 1070/11/2017 [Promocja Gminy Błaszki |Kalendarz ściemy 500 sztuk
4.12.2017 62/2017 [Freestyle Cup 2017 [Usługa współorganizacji wydarzenia
54/MAGI12/2017 Parom ||| |zakupnawód
Wydatki razem
93. [10.11.2017
94.
95.
4.11.2017 1179,1
1353.00
3200,00)
Ę
97. 1100.00
©
5
o
=)
=
s
3
jk
co
6
=
<n
—
>
s
Page 2