'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez PABIANICE

    W dniu 17.07.2018 o 12:38, sprawa-7890@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    >
    > Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    > informację:
    >
    >
    Dzień Dobry

    W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
    17 lipca 2018 r. informuję że:

    > - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
    > w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
    > samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
    > prowadzone są media?;
    Tak
    > - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    > gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    > organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    jest to czasopismo wydawane maksymalnie do czterech razy w ciągu roku
    pt. "Nasza Gmina Pabianice"
    > - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    > - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    > czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    Tak, czasopismo Nasza Gmina Pabianice jest zarejestrowane w sądzie, ma
    również nadany nr ISSN 2450-0542
    > - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    > ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
    > pdf.;
    ze względu na duży rozmiar plików przesyłam linki do pobrania ostatnich
    pięciu numerów, w przypadku problemów z pobraniem prosimy o kontakt.

    http://pabianice.home.pl/NGP/NaszaGminaPabianiceNr201603.pdf

    http://pabianice.home.pl/NGP/NaszaGminaPabianiceNr201604.pdf

    http://pabianice.home.pl/NGP/NaszaGminaPabianiceNr201701.pdf

    http://pabianice.home.pl/NGP/NaszaGminaPabianiceNr201702.pdf

    http://pabianice.home.pl/NGP/NaszaGminaPabianiceNr201801.pdf

    > - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    > sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
    > 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wydatki o które państwo pytają kształtują się następująco:

    2015 r. - 13 351,00

    2016 r. - 5 732,38

    2017 r. - 10 028,29

    2018 r. - 6 707,31

    W kwotach tych zawierają się następujące typy ogłoszeń: okolicznościowe
    życzenia świąteczne w prasie lokalnej, nekrologi oraz stanowiące
    największy udział w kosztach ogłoszenia o przystąpieniu do zmian planu
    zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studium kierunków
    zagospodarowania przestrzennego.

    Informację przygotował: Mariusz Rzepkowski - Inspektor ds. informatyki

    --

    Wójt Gminy Pabianice
    Henryk Gajda