- Monitoring nadleśnictw
- Monitoring nadleśnictw #367
Monitoring nadleśnictw #367
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
|
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- informacji o liczbie pozyskanego drewna osobno w latach 2015, 2016, 2017 (do dnia złożenia niniejszego wniosku),
- informacji o tym komu przekazane zostało uzyskane drzewo - osobno latach 2015, 2016, 2017 r. do dnia złożenia niniejszego wniosku poprzez podanie listy odbiorców,
- skany umów, związanych z gospodarowanie uzyskanym drzewem w zakresie jakim odbiorcom drewna nie były osoby fizyczne.Stowarzyszenie wnosi o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej, na adres e-mail {{EMAIL}}.
Bartosz Wilk, Szymon Osowski - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Świerczyna
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2017-08-24 17:26odczytano w dniu 2017-08-25 06:56.
-
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Świerczyna
__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 16010 (20170901) __________Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
Załączniki
- Scan.pdf
| Nadleśnictwo Świerczyna
Świerczyna, 2 .09.2017 r.
Zn. spr.:ZG.223.1.2016
Iwyłącznie pocztą elektroniczną/
Szanowny Pan
Starosta Drawski
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. 2016, poz. 1764) o
dostępie do informacji publicznej Nadleśnictwo Świerczyna zwraca się z prośbą o
udostępnienie informacji :
1) wskazanie nazwy i wersji oraz producenta oprogramowania, które jest
wykorzystywane w celu prowadzenia ewidencji gruntów i budynków;
2) wskazanie nazwy i wersji oraz producenta oprogramowania, które jest
wykorzystywane w celu udostępniania danych z tej ewidencji;
3) wskazanie nazw modułów (funkcjonalności) wchodzących w skład
zakupionego oprogramowania.
Udzieloną informacje prosimy przesłać na adres
swierczynaQszczecinek.lasy.gov.pl .
*
NADLEŚŃICZY
Uś
Danie! fzbiadiński
/
j
Nadleśnictwo Świerczyna, Świerczyna 1A, 78-531 Świerczyna - .
tel.: +48 94 36-18-622, fax: +48 94 36-18-649, www.swierczyna.szczecinek.lasy.gov.pl
e-mail: swierczynaQszczecinek.lasy.gov.pl
(ER o. - ,
4śP) Nadleśnictwo Świerczyna
Świerczyna, 07 .09.2017 r.
Zn. spr.:7G.0172.12.2017
Fodvecuie ah? ola kowczuę
Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-3423(Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK
O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
24.08.2017 r. przesłany pocztą elektroniczną, uprzejmie informujemy, że zaistniała
konieczność przeprowadzenia analiz niezbędnych do ustalenia, czy wniosek znajduje
oparcie w prawie, w szczególności, czy mają do niego zastosowanie przepisy ustawy
zdnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, a jeśli tak, to czy
zachodzą negatywne przesłanki udostępnienia informacji publicznej. W konsekwencji
ustosunkowanie się do wniosku na obecnym etapie nie jest jeszcze możliwe, a
wszechstronna jego analiza wymaga skorzystania z uprawnienia określonego w art. 13
ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
W zaistniałej sytuacji informujemy, że ustosunkujemy się do Państwa wniosku po
przeprowadzeniu niezbędnych analiz w najszybszym możliwym terminie, nie później
niż w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku, tj. nie później niż do dnia
23.10.2017 r.
ca
NADLEŚŻJCZY
4 M/
/
2 FYĄ z z
Daniel 7
/
/
Nadleśnictwo Świerczyna, Świerczyna 1A, 78-531 Świerczyna - z
tel.: +48 94 36-18-62, fax: +48 94 36-18-649, www.swierczyna.szczecinek.lasy.gov.pl
e-mail: swierczynaQszczecinek.lasy.gov.pl -
Informacja publiczna przez Nadleśnictwo Świerczyna
Dzień dobry
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej oraz
decyzję o odmowie udostępnienia części informacji.
Dokumenty zostały również wysłane pocztą tradycyjną.Pozdrawiam
Tomasz Kiewlicz
Specjalista SL ds. stanu posiadania
Nadleśnictwo ŚwierczynaZałączniki
- odm_decyzja.pdf
- Udzielenie_informacji.pdf
Świerczyna, dnia £.9 .10. 2017 r.
Skarb Państwa
Państwowe Gospodarstwo Leśne
Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Świerczyna
Świerczyna 1a
78-531 Świerczyna
ZG.0172.12.2017
Adresat / Strona:
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
DECYZJA
Działając w imieniu Skarbu Państwa Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Świerczyna (dalej jako „Nadleśnictwo”), na podstawie art. 17 ust. 1 w z związku
z art. 16 w związku z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej! (dalej jako „u.d.i.p"),
po rozpatrzeniu wniosku Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska (dalej jako
„Wnioskodawca”) złożonego drogą e-mail w dniu 24.08.2017 r. o udostępnienie informacji
publicznej obejmującej:
1) informacje o liczbie pozyskanego drewna osobno w latach 2015, 2016, 2017 (do dnia
złożenia wniosku),
2) - informacje o tym komu przekazane zostało uzyskane drewno — osobno w latach 2015,
2016, 2017 (do dnia złożenia wniosku), poprzez podanie listy odbiorców,
3) skany umów związanych z gospodarowaniem uzyskanym drewnem, w zakresie
w jakim odbiorcami drewna nie były osoby fizyczne,
odmawiam udostępnienia informacji publicznej, w zakresie udostępnienia danych
nabywców drewna będących osobami fizycznymi, które nabyły drewno bez związku
z działalnością gospodarczą lub zawodową (jako konsumenci) ze względu na prywatność osób
fizycznych oraz ochronę danych osobowych tych osób
a także
odmawiam udostępnienia informacji publicznej, w zakresie skanów umów związanych
z gospodarowaniem uzyskanym drewnem, ze względu na fakt, że prowadziłoby to do
ujawnienia tajemnicy przedsiębiorcy.
* Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 z późn. zm.
UZASADNIENIE
Wnioskiem przesłanym drogą e-mail w dniu 24.08.2017 r. Wnioskodawca zwrócił się o
udostępnienie informacji publicznej obejmującej:
1) informację o liczbie pozyskanego drewna osobno w latach 2015, 2016, 2017 (do dnia
złożenia wniosku),
2) informację o tym komu przekazane zostało uzyskane drewno — osobno w latach 2015,
2016, 2017 (do dnia złożenia wniosku), poprzez podanie listy odbiorców,
3) skany umów związanych z gospodarowaniem uzyskanym drewnem, w zakresie
w jakim odbiorcami drewna nie były osoby fizyczne.
W dniu 01.09.2017 r. Nadleśnictwo poinformowało wnioskodawcę zgodnie zart. 13ust. 2
u.d.i.p. o przedłużeniu terminu do ustosunkowania się do wniosku na okres nie dłuższy niż 2
miesiące od dnia złożenia wniosku.
Po przeprowadzeniu niezbędnych analiz w świetle przepisów u.d.i.p. uznano za dopuszczalne
i znajdujące oparcie w prawie udostępnienie Wnioskodawcy:
1) - informacji o liczbie (ilości) pozyskanego w Nadleśnictwie drewna osobno w latach 2015,
2016 i 2017 (do dnia 24 sierpnia 2017 r.) oraz
2) informacji o tym komu przekazane (sprzedane) zostało uzyskane drewno — osobno w
latach 2015, 2016, 2017 (do dnia 24 sierpnia 2017 r.), poprzez podanie listy odbiorców
z wyłączeniem jednak danych osobowych osób fizycznych które nabyły drewno bez
związku z działalnością gospodarczą lub zawodową (jako konsumenci).
Wskazane informacje zostaną udostępnione wnioskodawcy odrębnym pismem.
W pozostałym zakresie zachodzą podstawy do odmowy udostępnienia informacji publicznej ze
względu na ograniczenia wskazane w art. 5 ust. 2 u.d.i.p. Zgodnie bowiem z tym przepisem:
„prawo _do_informacji publicznej podlega ograniczeniu ze względu na prywatność osoby
fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy. Ograniczenie to nie dotyczy informacji o osobach
pełniących funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach
powierzenia i wykonywania funkcji, oraz przypadku, gdy osoba fizyczna lub przedsiębiorca
rezygnują z przysługującego im prawa.”
W pierwszej kolejności wskazać należy, że wpełni uzasadnione jest wyłączenie
z udostępnianej Wnioskodawcy listy nabywców drewna, danych osobowych osób fizycznych,
które we wskazanym okresie nabyły od Nadleśnictwa drewno bez związku ich z działalnością
gospodarczą lub zawodową (tj. jako konsumenci w rozumieniu art. 22' Kodeksu cywilnego).
Udostępnienie tych danych Wnioskodawcy przez Nadleśnictwo naruszałoby bowiem
prywatność osób fizycznych. Prywatność osób fizycznych stanowi wprost ustawową
przesłankę ograniczenia dostępu do informacji publicznej wysłowioną w przywołanym powyżej
art. 5ust. 2zd. 1 u.di.p. Ujawnienie danych konsumentów nabywających drewno od
Nadlesnictwa stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych ('u.o.d.o."), do której przestrzegania w ramach prowadzonej działalności
zobowiązane jest Nadleśnictwo zgodnie z art. 3 ust. 1 u.o.d.o., który stanowi, iż: "Ustawę
stosuje się do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego oraz do
państwowych ikomunalnych jednostek organizacyjnych." Imię i nazwisko konsumenta
w powiązaniu z miejscem dokonania zakupu dają możliwość identyfikacji konkretnej osoby
fizycznej, zatem należy je uznać za dane osobowe w rozumieniu art. 6 u.o.d.o. Wtym
kontekście należy wskazać na trafne stanowisko Naczelnego Sądu Administracyjnego zawarte
w wyroku z dnia 25 kwietnia 2014 r., sygn. | OSK 2499/13, w którym NSA wskazał, iż: "L...]
należy przyjąć, że prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie
udostępnienia danych osobowych, chyba że chodzi [o] informację o osobach pełniących
funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach
powierzenia i wykonywania funkcji, oraz przypadek, gdy osoba fizyczna lub przedsiębiorca
rezygnują z przysługującego im prawa.” W analizowanej sprawie konsumenci — nabywcy
drewna nie byli osobami pełniącymi funkcje publiczne ani osobami mającymi związek
z pełnieniem funkcji publicznych. Osoby te nie zrezygnowały również z przysługującej im
ochrony. Tym samym informacje te nie podlegają udostępnieniu z uwagi na ochronę
prywatności i danych osobowych konsumentów, którzy nabyli drewno.
W dalszej kolejności wskazać należy, że przepis art. 5ust. 2 u.d.i.p. uzasadnia również
odmowę udostępnienia skanów umów związanych z gospodarowaniem uzyskanym drewnem
zawartych przez Nadleśnictwo z nabywcami drewna będących przedsiębiorcami. Udzielenie
tych informacj w żądanym zakresie spowodowałoby bowiem naruszenie tajemnicy
przedsiębiorcy. Przepisy u.d.i.p. nie zawierają definicji legalnej tajemnicy przedsiębiorcy, co
powoduje konieczność zinterpretowania tego pojęcia, z uwzględnieniem reguł
interpretacyjnych, a także piśmiennictwa oraz orzecznictwa — te z kolei zasadniczo prezentują
zbieżność stanowisk w zakresie definiowania i relacjj wzajemnych pojęć „tajemnica
przedsiębiorcy” i „tajemnica przedsiębiorstwa”. W konsekwencji należy wskazać, że tajemnica
przedsiębiorstwa w świetle art. 11 ust. 4 ustawy zdnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji? (dalej jako „u.z.n.k."') oznacza „nieujawnione do wiadomości
publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne
informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności.”
Biorąc pod uwagę powyższe należy wskazać, że zgodnie z orzecznictwem sądów
administracyjnych „tajemnicę przedsiębiorcy wyprowadza się z tajemnicy przedsiębiorstwa.
Stanowią ją informacje znane jedynie określonemu kręgowi osób i związane z prowadzoną
przez przedsiębiorcę działalnością, wobec których podjął on wystarczające środki ochrony w
celu zachowania ich poufności”.
Dalej należy wskazać, że Nadleśnictwo należy niewątpliwie uznać za przedsiębiorcę.
W orzecznictwie uznaje się, że Skarb Państwa reprezentowany przez odpowiednie
Nadleśnictwo Lasów Państwowych prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu art. 2
ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej i jest przedsiębiorcą”.
Jak też wynika z orzecznictwa sądów administracyjnych szczegółowe dane o zakupach
drewna dokonywanych przez przedsiębiorców od Nadleśnictwa posiadają wartość
gospodarczą (zob. wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 3
listopada 2015 r., sygn. akt Il 1313/15 (prawomocny). W tym samym wyroku uznano
prawidłowość decyzji Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych odmawiającej udzielenia
2 Dz.U. Nr 153, poż. 1503)
3 Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 6 listopada 2014 r., sygn. Il SA/Wa 1108/14,
utrzymanym w mocy wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 18 sierpnia 2016 r., sygn. akt: | OSK
387/15.
* Postanowienie Sądu Najwyższego z dnia 10 lutego 2011 r., sygn. akt IV CSK 272/10, LEX nr 787048, OSNC-ZD
2011/3/58, Biul.SN 2011/4/10; Wyrok Sądu Najwyższego z dnia 6 lipca 2011 r., sygn. akt | CSK 582/10, LEX nr
970063, Postanowienie Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu z dnia 23 kwietnia 2012 r., sygn. akt | ACz 709/12, LEX
nr 1148378
informacji m.in. o ilości drewna przydzielonego do zakupu przez dany podmiot oraz cen
jednostkowych i łącznych stosowanych wobec poszczególnych nabywców.
W tym kontekście nie ulega wątpliwości, że również szczegółowe informacje zawarte
w umowach z nabywcami drewna, w tym m.in. przebieg uzgodnień warunków sprzedaży,
warunki sprzedaży, formy zabezpieczenia umów, harmonogramy realizacji umów, czy poziom
cen wypełniają materialny aspekt (element) definicji tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa
w art. 11 ust. 4 u.z.n.k., a zatem mogą stanowić tajemnicę przedsiębiorcy.
Zważywszy zaś na aspekt formalny definicji tajemnicy przedsiębiorstwa kluczową — w
zaistniałym stanie faktycznym — okolicznością pozostaje fakt, iż Dyrektor Generalny Lasów
Państwowych dnia 6 października 2010 r. wydał zarządzenie nr 48 „Wykaz informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa”. W załączniku nr 2 do tego zarządzenia wskazał, że
do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w PGL LP należą m.in. przebieg i
wynik przetargów, aukcji i negocjacji handlowych w zakresie dotyczącym poszczególnych
klientów, jak również informacje szczegółowe o nabywcach takie jak:
- przebieg uzgodnień warunków sprzedaży,
— warunki sprzedaży,
- formy zabezpieczenia umów,
— harmonogramy realizacji umów,
— poziom cen
- masa sprzedanego drewna lub ilość innych towarów.”
A zatem, mając na uwadze zakres tajemnicy przedsiębiorstwa wynikający z powołanego
załącznika do zarządzenia nr 48 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych oraz treść
umów zawieranych pomiędzy Nadleśnictwem, a przedsiębiorcami, uznać należy, iż w sposób
dostateczny i jednoznaczny ujawniona została wola przedsiębiorców (Nadleśnictwa oraz jego
kontrahentów - stron umów sprzedaży) co do zachowania w tajemnicy informacji o które
ubiega się Wnioskodawca.
Nadleśnictwo wyjaśnia że szczegółowe informacje zawarte w umowach sprzedaży drewna nie
zostały dotychczas ujawnione do publicznej wiadomości i jako, że stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa Nadleśnictwa Świerczyna oraz każdorazowego kupującego to są
konsekwentnie utrzymywane w poufności.
Tak też uznał w przywołanym powyżej prawomocnym wyroku WSA w Warszawie uznając, że
„L...] procedury poufności Dyrektor Generalny wprowadził zarządzeniem z dnia [..]
października 2010 r. nr [...] w sprawie ustalenia zasad klasyfikacji, ochrony i udostępniania
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w Państwowym Gospodarstwie Leśnym
Lasy Państwowe, zastrzegł poufność informacji obejmujących zasady współpracy handlowej
z kontrahentami, jak też wykazał, iż informacja ta ma dla PGL LP i jej kontrahentów znaczną
wartość gospodarczą. Tym samym wykazał, iż odmowa udostępnienia wnioskowanej
informacji opiera się na spełnionych przesłankach z art. 5 ust. 2 u.d.i.p."
Niezależnie od powyższego nabywcom drewna mającym status przedsiębiorców przysługuje
prawo do ochrony ich tajemnicy przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy ci również nie zrezygnowali
z przysługującego im prawa do ochrony tajemnicy przedsiębiorcy, a zatem Nadleśnictwo nie
jest uprawnione do udostępnienia informacji z uwagi na obowiązek ochrony tajemnicy swoich
kontrahentów wynikający wprost z treści zawartych umów.
Podsumowując, w świetle powyższego nie ulega wątpliwości, iż informacje zawarte
w umowach z kontrahentami Nadleśnictwa wypełniają materialny element definicji tajemnicy
przedsiębiorstwa. Co więcej, należy wyraźnie podkreślić, że są to informacje, co do których
przedsiębiorcy (Nadleśnictwo we wskazanym zarządzeniu oraz jego kontrahenci - strony
umów sprzedaży w treści tych umów) podjęli działania mające na celu ochronę ich poufności.
Tym samym są one tajemnicą przedsiębiorstwa (w konsekwencji także tajemnicą
przedsiębiorcy), ze względu na którą prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu.
Niezależnie od powyższego Nadleśnictwo wskazuje, że standardowy wzór umowy sprzedaży
drewna stosowany przez jednostki organizacyjne Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy
Państwowe jest publicznie dostępny pod adresem internetowym
http://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/, _ co __ umożliwia _ zapoznanie się znim przez
Wnioskodawcę _i poznanie ogólnych warunków umownych na jakich zbywany jest surowiec
drzewny przez Nadleśnictwo.
Tym samym dostęp do informacji publicznej podlega ograniczeniu z uwagi na tajemnicę
przedsiębiorstwa Nadleśnictwo Świerczyna. Dobrowolnie Nadleśnictwo nie rezygnuje
z przysługującej mu ochrony, a zatem nie zachodzi przesłanka wyłączająca ochronę
zawarta w art. 5 ust. 2 zd. 2 u.d.i.p.
W świetle powyższych okoliczności, należało częściowo odmówić udostępnienia
informacji publicznej.
Realizując obowiązek wynikający z art. 16 ust. 2 pkt 2 w zw. zart. 17 ust. 1 u.d.i.p. wskazuję:
u podmiotami, których dobro — prywatność w tym dane osobowe podlegają ochronie na
podstawie art. 5 ust. 2 zd. 1 są osoby fizyczne, które nabyły drewno bez związku
z działalnością gospodarczą lub zawodową (jako konsumenci);
n podmiotem, którego dobro - tajemnica przedsiębiorcy podlega ochronie na podstawie
art. 5 ust. 2 zd. 1 ustawy jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
7
NADLE $ [ICZY
JU (
Daniel A rski
]
/
/
A
Pouczenie:
Zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity z dnia 13
października 2016r., Dz. U. 2016, poz. 1764 ze zm.), Wnioskodawca może zwrócić się do Nadleśnictwa Świerczyna
o ponowne rozpatrzenie sprawy, w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji.
u"4
| Nadleśnictwo Świerczyna
Świerczyna, 2.3 .10.2017 r.
Zn. spr.:2G.0172.12.2017
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
sprawa-
3423Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
ODPOWIEDŹ
NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na przesłany pocztą elektroniczną wniosek o udostępnienie informacji
publicznej zdnia 24.08.2017 r. godz. 17.26, udostępniam częściowo żądane
informacje.
W pozostałym zakresie uprzejmie informuję, że została wydana decyzja o odmowie
udostępnienia informacji publicznej, która zostanie doręczona odrębnie.
Ad 1.
W latach 2015, 2016 i 2017 (do dnia złożenia wniosku) w Nadleśnictwie Świerczyna
pozyskano drewno w ilości:
« 2015r. — 83539 m*
« 2016r.—81 787 m*
s: 1.1.2017 do 24.8.2017 r. -51 173 m*
Ad 2.
Drewno pozyskane w Nadleśnictwie Świerczyna w poszczególnych latach zostało
zbyte podmiotom, których firmy wskazujemy poniżej:
" 2015 r.
ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH w Białogardzie, WYTWÓRNIA
LISTEW I PARKIETÓW Spółka Cywilna, ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY
Roman Beńko, "AURA MEBLE"" SP. Z O.O.", KRONOSPAN SZCZECINEK SP. Z
O.O., PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWE J.
Faliszewski, INTERNATIONAL PAPER-KWIDZYN sp.z o.o., ""FOREST ""
Nadleśnictwo Świerczyna, Świerczyna 1A, 78-531 Świerczyna ę :
tel.: +48 94 36-18-62, fax: +48 94 36-18-649, www.swierczyna.szczecinek.lasy.gov.pl
e-mail: swierczynaQszczecinek.lasy.gov.pl
SPÓŁKA Z O.O.", BIOWAT Sp.z o.o., ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA Jan Wolicki,
"ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ ""Tartak""", """POMERANIAN TIMBER"" S.A.",
GRYFSKAND SP. Z O.O. ZAKŁAD NR 1, LASEL SP. Z O.O., ŁĄCCY -
KOŁCZYGŁOWY Sp. z 0.0., DREW-MAR, KPPD-SZCZECINEK S.A., BARLINEK
INWESTYCJE SP.Z O.O, "PRZEDSIĘBIRSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE
""KARO"", FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA S.C. KRZEMIEŃ, """HOMANIT
POLSKA SP. Z O.O. i Spółka Spółka Komandytowa", ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA
PRODUKCYJNA w Rzecku STEICO SP. Z O.O., ""SILVA"" Sp. z o.o.”,
PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian
Grzegorz Fabich, "P.P.H.U.""FAMA"" ", SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH
DRAWNO, "PRODUKCJA HANDEL USŁUGI ""IB"" ", """HOLZWIL"" ", STORA
ENSO WOOD PRODUCTS Sp. z o.o., OZEŃ SP. Z O.O., "ZPHU ""DRAWEX""",
"""ARIX"" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE", DREWDAS, MARTYNA
S.A, STELMET SPÓŁKA AKCYJNA, MASTERS-HOLDING, ZAKŁAD
STOLARSKO - TARTACZNY Jan Rakowski, PATRIA-TOP SP. Z O.O., BUDO-
SPRZĘT, LUDWIK STYL , TARTAK DRAWNO, SOBEX SP. Z OO,
"ZPHU'"LEMAR""", DREW SĘK PPH S.C., ZPHU DREWNOBUD, EKOWIL ,
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Anta, ",„, CERVID"" ", DREWBUD
WROŃSCY S.C., POL-KRES Edwood, FIBERBOARD GMBH,
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DREW-TOM, IKEA INDUSTRY
POLAND SP.Z O.O., "PPHU ""ADI-TRANS"" ", ENGIE BIOENERGIA Sp. z o.o.,
TARTAK PRODUKCYJNO USŁUGOWY KURZAK WOJCIECH, ZAKŁAD
PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWY Zbigniew Stebnicki, POLTAREX
POLSKIE DREWNO SP Z O.O., WOOD/LOGIC SP. Z O.O., P.H.B.TRANSEDU,
KLON SPÓŁKA AKCYJNA, ""DREWSTAL'"" ", CHOSZCZ STEFAN ZAKŁAD
STOLARSKI, ""KACZKAN'"" ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ", P.P.H.U.
TARTAK IMPORT-EXPORT, ""AWIS"" SP. Z O.O.", JP PROMIS SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp.k, SOBOS SP. Z OO,
SPRINGER , ZAKŁAD DRZEWNY OBRZYCKO SP. Z O.O., Zakład Produkcyjno
Usługowo Handlowy Przerobu Drewna s.c., KRONOSPAN OSB SP. Z O.O.,
DREW-TRANS, IKEA INDUSTRY POLAND SP.Z O.O., "SPÓŁDZIELNIA
ROLNIKÓW INDYWIDUALNYCH ""ROLNIK"", "P.W.'""DAGMAR"" ", "P.P.H.U
""MARPOL"" ", PPHT BOMI , PRODUKCJA HANDEL USŁUGI TEMPKA MARCIN,
"P.P.U.H. ""MEBLOMARK"" S.C", SWISS KRONO GMBH, "P.P.H.U. ""MARMAR""
". "TARTAK ""TARTEX"" ", PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Krzysztof Osiński, ANOVIS ŁUKASZ BUDA,
« 2016r.
ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH w Białogardzie, WYTWÓRNIA
LISTEW | PARKIETÓW Spółka Cywilna, ZAKŁAD PRODUKCYJNO -
HANDLOWY Roman Beńko, """AURA MEBLE"" SP. Z O.O.", KRONOSPAN
SZCZECINEK SP. Z 0.0, PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-
HANDLOWO-USŁUG. J. Faliszewski, INTERNATIONAL PAPER-KWIDZYN sp.z
o.o., ""FOREST "" SPÓŁKA Z O.O.", ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA Jan
2
Wolicki, "ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ '"Tartak"" ", ""POMERANIAN
TIMBER"" S.A.", GRYFSKAND SP. Z O.O. ZAKŁAD NR 1, LASEL SP. Z O.0.,
ŁĄCCY - KOŁCZYGŁOWY Sp. z 0.o., DREW-MAR, KPPD-SZCZECINEK S.A.,
BARLINEK INWESTYCJE SP.Z O.O, "PRZEDS.PROD.-USŁUG."KARO"" ",
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA S.C.KRZEMIEŃ, HOMANIT POLSKA SP.
Zz 0.0. i Spółka Spółka Komandytowa, ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA
PRODUKCYJNA w Rzecku, STEICO SP. Z O.O., MONDI ŚWIECIE SPÓŁKA
AKCYJNA, PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE
Walerian Grzegorz Fabich, SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH DRAWNO,
"PRODUKCJA HANDEL USŁUGI '"IB'" ", ""HOLZWIL"" ", MARCIN CZARNIK
Zakład Wielofunkcyjny, STORA ENSO WOOD PRODUCTS Sp. z o.o., OZEN
SP. Z O.O., "ZPHU ""DRAWEX"" ", DREWDAS , MARTYNA SA, "PPHU
IMPORT-EXPORT""LINEX""SC ", MASTERS-HOLDING , ZAKŁAD STOLARSKO
- TARTACZNY Jan Rakowski, BUDO-SPRZĘT, LUDWIK STYL , TARTAK
DRAWNO , "ZPHU'"LEMAR" ", ZPHU DREWNOBUD , EKOWIL,
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Anta , DREWBUD WROŃSCY S.C.
, STANDREW S.A., IKEA INDUSTRY POLAND SP.Z O.O., OLO, ENGIE
BIOENERGIA Sp. z 0.0., FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA KRZEMIEŃ ,
WOOD/LOGIC SP. Z O.O., P.H.B.TRANSEDU , KLON SPÓŁKA AKCYJNA,
"DREWSTAL"", ""AWIS"" SP. Z O.O.", JP PROMIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Sp.K., SPRINGER , KRONOSPAN OSB SP. Z O.0.,"
"DREW-TRANS""S.J.", EKO-TRAK SP.J. , SENDOM DOMY DREWNIANE ,
DOM DREWNO, DREW-KOM Drewno Kominkowe, "PRUS DARIA PPUH ""TOP-
PAL"", P P-H-U ZABOROWSKI ŁUKASZ, ZAKŁAD PRODUKCYJNO-
USŁUGOWO HANDLOWY Tomasz Pawlik, "PRZEDSIĘBIORSTWO P-U-H
"PAULA"" ", PALEXPO, TARTAK - MICHALSKI BOGDAN, "ZAKŁAD
PRZEMYSŁU DRZEWNEGO ""ROMA"" sp. z o.o.", TARTAK ZĘBOWO SPJJ. ,
EKO - CIĘCIE, SERWISPALET SP. Z O.O., ""TRANS-TUR", DREWPOL
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K., ZAKŁAD
PRODUKCYJNO-HANDLOWY Zbigniew Janikowski, LUDWIK STYL Spółka z
o.o. Sp.k., JDA WOŹNIAK,
2017r.
ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH w Białogardzie, WYTWÓRNIA
LISTEW | PARKIETÓW Spółka Cywilna, ZAKŁAD PRODUKCYJNO -
HANDLOWY Roman Beńko, ""AURA MEBLE" SP. Z O.O.", KRONOSPAN
SZCZECINEK SP. Z O.0., INTERNATIONAL PAPER-KWIDZYN sp.z o.o.,
""FOREST "" SPÓŁKA Z O.O.", ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA Jan Wolicki,
"ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ ""Tartak"" ", ""POMERANIAN TIMBER""
S.A."', GRYFSKAND SP. Z O.O. ZAKŁAD NR 1, LASEL SP. Z O.O., "ZP-U-H-
"EWROM"" ZŁOCIENIEC ", ŁĄCCY - KOŁCZYGŁOWY Sp. z 0.o., DREW-MAR,
ANDRZEJ POPENDA ZPDIUTIL, KPPD-SZCZECINEK S.A, BARLINEK
INWESTYCJE SP.Z O.O, MIFOR ZUHP , FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA
S.C.KRZEMIEŃ, ""HOMANIT POLSKA SP. Z O.O. i Spółka"" Spółka
3
Komandytowa”, ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA w Rzecku,
STEICO SP. Z 0.0, MONDI ŚWIECIE SPÓŁKA AKCYJNA,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian
Grzegorz Fabich, "P.P.H.U.""FAMA"" ", SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH
DRAWNO, "PRODUKCJA HANDEL USŁUGI ""IB"" ", HOLZWIL, MARCIN
CZARNIK Zakład Wielofunkcyjny, STORA ENSO WOOD PRODUCTS Sp. z 0.0.,
OZEN SP. Z O.0., BERGS TIMBER GRANSJO AB, DREWNO VOX ACTIVE Sp.
z 0.0. Sp. Komandytowa, "ZPHU ""DRAWEX" o", ""LARIX"
PRZEDS. WIELOBRANŻOWE, Stolarnia, Tartak", DREWDAS, MARTYNA SA,
STELMET SPÓŁKA AKCYJNA, ZAKŁAD STOLARSKO - TARTACZNY Jan
Rakowski, BUDO-SPRZĘT, SOBEX SP. Z O.0., ZPHU LEMAR, ZPHU
DREWNOBUD , EKOWIL , PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Anta, ",,
CERVID"" ", ILIM NORDIC TIMBER GMBH8CO.KG, PRODUKCJA
ARTYKUŁÓW Z DREWNA Rakowski Ryszard, "ZAKŁAD WYROBÓW Z
DREWNA'"AG-MA"", POL-KRES Edwood, STANDREW SI.A., "PHU ""DĄB""
SYNIEC S.J.", IKEA INDUSTRY POLAND SP.Z O.O., "PPHU '"ADI-TRANS"" ",
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA KRZEMIEŃ, ZAKŁAD PRODUKCYJNO
USŁUGOWO HANDLOWY Zbigniew Stebnicki, KLON SPÓŁKA AKCYJNA,
""DREWSTAL"", SPRINGER, KRONOSPAN OSB SP. Z O.O., " ""DREW-
TRANS'"'S.J.", "P.P.H.U ""MARPOL'"" ", EKO-TRAK SPJJ. , "PPUH ""TOP-
PAL"", P P-H-U ZABOROWSKI ŁUKASZ, TARTAK ZĘBOWO SP.J. , HOMANIT
KROSNO ODRZAŃSKIE Spółka z 0.0., MRGARDEN SPÓŁKA Z O. O., P.W.
ŚWISTPOL , WENTYL ZAKŁAD PRODUKCJI OPAKOW DREWNIANYCH
KAMIL WIELICZKO, FHU ADREW , ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA J.H.K.
WOLICKI SPÓŁKA CYWILNA,
Lista nie obejmuje danych osobowych osób fizycznych, które nabyły drewno, bez
związku z działalnością gospodarczą lub zawodową (jako konsumenci).
7
saoLęgfjczi
ŚŚ
Danie! 7” ziński
j
f
/
/ -
Nieprzeczytane: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Świerczyna
Twoja wiadomość
Do: Ewa Matysiak (Nadleśnictwo Świerczyna)
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 24 sierpnia 2017 17:26:00 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzebzostała usunięta nieprzeczytana: 14 sierpnia 2019 10:26:46 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.