'

Instytucja: UJAZD

Monitoring: Monitoring samorządy

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UJAZD

    Twoja wiadomość

    Do: sekretarz@ujazd.com.pl
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Wysłano: 2018-01-09 08:01

    odczytano w dniu 2018-01-09 08:57.

  • odpowiedź na wniosek przez UJAZD

    Dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany
    drogą elektroniczną w dniu 9 stycznia 2018 r. informuję, że w gminie Ujazd:

    - nie uchwalona została uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów
    oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
    lokalnej;

    - nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego;

    - nie powołano rady oświatowej;

    - obowiązuje uchwała nr XXIV/158/16 Rady Gminy Ujazd z dnia 8 lutego 2016 r.
    w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
    Ujazd dostępna pod adresem:


    <http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/176_478f99ec_SKMBT_2831602150
    9050.pdf>
    http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/176_478f99ec_SKMBT_28316021509
    050.pdf;

    - liczba uchwał podjętych przez radę gminy: 2014 r. - kadencja 2010-2014 -
    80 uchwał, kadencja 2014-2018 - 23 uchwały; 2015 r. - 120 uchwał; 2016 r. -
    134 uchwały;

    - liczba przeprowadzonych konsultacji - 2016 r. - 2 konsultacje;

    - nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

    - utworzono gminną radę seniorów;

    - wyodrębniono w gminie fundusz sołecki, uchwała nr XLVII/411/14 Rady Gminy
    Ujazd z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w
    budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki dostępna jest pod
    adresem:
    <http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/140_8ca53df3_411-14.pdf>
    http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/140_8ca53df3_411-14.pdf;

    - link do zarządzeń związanych z realizacją funduszu sołeckiego w gminie:
    <http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/973_144.pdf>
    http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/973_144.pdf,
    <http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/973_zal
    .%20144.pdf>
    http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/973_zal.
    %20144.pdf
    <http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/86d331_155.pdf>
    http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/86d331_155.pdf
    <http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/980_155
    %20zal1.pdf>
    http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/980_155%
    20zal1.pdf;

    - nie funkcjonuje budżet obywatelski.

    Skan pisma w załączeniu

    Z poważaniem

    Honorata Bogus

    Kierownik Referatu

    Organizacyjno-Administracyjnego

    Urząd Gminy w Ujeździe

    Pl. Kościuszki 6, 97-225 Ujazd

    Tel.: +48 44719 21 29

    GSM: +48 502 589 580

    e-mail: h.bogus@ujazd.com.pl <mailto:h.bogus@ujazd.com.pl>

    Załączniki