Instytucja: 

DOLSK

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLSK

    Dzień dobry,

    odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, skierowany do
    Urzędu Miasta i Gminy Dolsk w dniu 9 stycznia 2018 r. przekazuję odpowiedzi
    na zadane pytania:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
    oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
    (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
    odp.: Nie obowiązuje taka uchwała;

    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
    ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
    odp. Nie utworzono takiej rady;

    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -

    odp. - Nie powołano rady oświatowej.

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
    jest dostępna ta uchwała
    odp. Tak, obowiązuje - link jest następujący:
    http://www.bip.dolsk.pl/uchwaly/rady/2005/XXV_sesja_9.02.2005/uchwala_XXV_14
    9_05.pdf

    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
    2014-2016,
    odp. - liczba uchwał rady w 2014 r. - 101; w 2015 - 76 uchwał, w 2016 - 81
    uchwał;

    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016,
    Odp. W roku 2014 przeprowadzono 2 konsultacje społeczne, w roku 2015 - 2 i w
    2016 - 3 konsultacje społeczne,

    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym),
    Odp. Nie utworzono młodzieżowej rady;

    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym),
    Odp. Nie utworzono gminnej rady seniorów;

    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
    funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
    na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
    adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
    o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    Odp. Tak , w budżecie gminy wyodrębniono fundusz sołecki - link do uchwały:
    f. sołecki http://www.bip.dolsk.pl/uchwaly/rady/2015/uchwala_VI_29_15.pdf,

    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
    z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    Odp. Nie wydano w tej sprawie zarządzeń.

    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
    jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
    przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
    projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
    którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
    budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    Odp. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
    o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
    wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny), - nie dotyczy

    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
    poszczególnych latach 2014-2016. - nie dotyczy

    Z poważaniem
    Liliana Lenarczyk-Żurczak
    Sekretarz Miasta i Gminy

  • Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLSK

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Wysłano: 2018-01-09 07:56

    odczytano w dniu 2018-01-09 08:07.