Instytucja: 

MORĄG

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MORĄG

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_pwwBAnz.txt
  • informacja publiczna - Morąg przez MORĄG

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

    OS.1431.2.2018

    Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej, poniżej
    przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:
    - uchwała na podst. art.19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku.... - brak
    uchwały,
    - gminna rada działalności pożytku publicznego - brak,
    - rada oświatowa - brak,
    - konsultacje społeczne:
    http://bip.morag.pl/akty/0/335/zmiany_Uchwaly_Nr_XLV_2F636_2F06_Rady_Miejskiej_w_Moragu_z_dnia_29_marca_2006_r__w_sprawie_okreslenia_zasad_i_trybu_przeprowadzania_konsultacji_z_mieszkancami_Gminy_Morag/
    pierwotnej uchwały Nr XLV/636/06 w BIP nie ma, ponieważ zamieszczamy od
    początku kadencji 2006 r. (listopad 2006)
    - liczba uchwał podjętych w latach: 2014 – 118 uchwał, 2015 – 99 uchwał,
    2016 – 92 uchwały,
    - liczba konsultacji w latach 2014-2016 - 6,
    - utworzenie młodzieżowej rady gminy - nie,
    - utworzenie gminnej rady seniorów - nie,
    - wyodrębniony w gminie fundusz sołecki
    http://bip.morag.pl/akty/14/1215/wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_Gminy_Morag_srodkow____0D_0A_______stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/
    - zarządzenia organu wykonawczego związane z realizacją funduszu
    sołeckiego - brak zarządzeń,
    - brak budżetu obywatelskiego,
    - inna konstrukcja prawa budżetu obywatelskiego - w budżecie gminy
    wyodrębniono dla 8 osiedli (miasto) środki finansowe w wysokości po 10.000
    zł. Decyzję o podziale środków (na jaki cel) podejmuje ogólne zebranie
    mieszkańców osiedla.

    z up. burmistrza Morąga
    Jan Zambrzycki
    sekretarz Gminy Morąg