'

Instytucja: MAŁY PŁOCK

Monitoring: Monitoring samorządy

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MAŁY PŁOCK

    Urząd Gminy w Małym Płocku w odpowiedzi na wniosek udziela poniższych
    informacji:

    - nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

    - nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

    - nie powołano rady oświatowej

    - obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
    mieszkańcami


    bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/a7f3a0cd8d33ac0/uchw_nr_xiii_z_d
    nia_d5cdf2397468.html

    - ilość przyjętych przez radę w latach 2014 - 2016 uchwał - 155 ( 2014 - 24
    uchwał, 2015 - 78 uchwał, 2016 - 43 uchwały)

    - liczba przeprowadzonych w latach 2014 - 2016 konsultacji z mieszkańcami -
    5 (2014 - 2 konsultacje, 2015 - 2 konsultacje, 2016 - 1 konsultacja)

    - nie utworzono młodzieżowej rady gminy

    - nie utworzono gminnej rady seniorów

    - wyodrębniono fundusz sołecki

    bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/9cd570e7634418b/uchw_nr_v_30_
    z_dnia.html

    - w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

    Pozdrawiam,

    Beata Muniak - Sekretarz Gminy

    Urząd Gminy Mały Płock

    tel 86 279 13 12

    www.malyplock.pl <http://www.malyplock.pl>

  • odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MAŁY PŁOCK

    Urząd Gminy w Małym Płocku w odpowiedzi na wniosek udziela poniższych
    informacji:

    - nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

    - nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

    - nie powołano rady oświatowej

    - obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
    mieszkańcami


    bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/a7f3a0cd8d33ac0/uchw_nr_xiii_z_d
    nia_d5cdf2397468.html

    - ilość przyjętych przez radę w latach 2014 - 2016 uchwał - 155 ( 2014 - 24
    uchwał, 2015 - 78 uchwał, 2016 - 43 uchwały)

    - liczba przeprowadzonych w latach 2014 - 2016 konsultacji z mieszkańcami -
    5 (2014 - 2 konsultacje, 2015 - 2 konsultacje, 2016 - 1 konsultacja)

    - nie utworzono młodzieżowej rady gminy

    - nie utworzono gminnej rady seniorów

    - wyodrębniono fundusz sołecki

    bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/9cd570e7634418b/uchw_nr_v_30_
    z_dnia.html

    - w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

    Pozdrawiam,

    Beata Muniak - Sekretarz Gminy

    Urząd Gminy Mały Płock

    tel 86 279 13 12

    www.malyplock.pl <http://www.malyplock.pl>