Monitoring samorządy #2238
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SANOK
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:52odczytano w dniu 2018-01-31 08:15.
-
FW: informacja publiczna przez SANOK
From: Biuro Rady Gminy Sanok [mailto:{{ email }}]
Sent: Thursday, February 1, 2018 9:15 AM
To: Gmina Sanok <{{ email }}>
Subject:Witam,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30.01.2018
r., informuję iż, w gminie Sanok:
Nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
Nie powołano rady oświatowej;
Nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z
mieszkańcami;Rada Gminy Sanok w roku 2014 podjęła -92 uchwały, w roku 2015 - 111 uchwał,
oraz w roku 2016- 101 uchwał;Nie prowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016;
Nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
Nie utworzono gminnej rady seniorów;
Wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała Rady Gminy Sanok XLIII/360/14 z dnia
31.03.2014 r., - gmina.sanok.com.pl/bip/
Brak jest obowiązujących zarządzeń wydanych w związku z realizacją funduszu
sołeckiego;Nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem,
Paweł Wdowiak
Gmina Sanok
ul. Kościuszki 23
38-500 Sanok