Instytucja: 

FROMBORK

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez FROMBORK

    Frombork, 10.01.2018r.
    S. 1431.4.2018

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

    W odpowiedzi na wniosek z dnia 09 stycznia 2018 roku o udostępnienie
    informacji publicznej uprzejmie informuję, że:
    1. w gminie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
    (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie)
    - http://frombork.samorzady.pl/art/id/836;
    2. w gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
    (art. 41e ust.
    1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);
    3. w gminie nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa
    oświatowego);
    4. w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji
    z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
    - http://frombork.samorzady.pl/art/id/776;
    5. Rada Miejska we Fromborku w 2014 roku przyjęła uchwał 93, 2015 roku -
    98, 2016 roku -82;
    6. w 2014 roku przeprowadzono 2 konsultacje z mieszkańcami, w 2015 roku -
    2, w 2016 roku - 2;
    7. w gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy
    o samorządzie gminnym);
    8. w gminie nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym);
    9. w gminie wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
    sołeckim
    - http://frombork.samorzady.pl/art/id/3131;
    10. w gminie nie obowiązują żadne zarządzenia organu wykonawczego,
    wydane
    w związku z realizacją funduszu sołeckiego;
    11. w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
    rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
    sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
    mieszkańców projekty;
    12. w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
    oparciu
    o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami;
    13. w poszczególnych latach 2014-2016 w budżecie gminy nie przeznaczono
    środków
    na budżet obywatelski.

    __________________________
    Agnieszka Nawrot-Kopycińska
    Sekretarz Gminy Frombork

    Urząd Miasta i Gminy we Fromborku
    ul. Młynarska 5a
    14-530 Frombork
    tel. 55 244 06 65

    -----Oryginalna wiadomość-----

    Załączniki

    • Odp._na_wniosek_S.1431.4.2018.pdf
  • Fw: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez FROMBORK

    Frombork, 10.01.2018r.
    S. 1431.4.2018

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

    W odpowiedzi na wniosek z dnia 09 stycznia 2018 roku o udostępnienie
    informacji publicznej uprzejmie informuję, że:
    1. w gminie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
    (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie)
    - http://frombork.samorzady.pl/art/id/836;
    2. w gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
    (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie);
    3. w gminie nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa
    oświatowego);
    4. w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
    - http://frombork.samorzady.pl/art/id/776;
    5. Rada Miejska we Fromborku w 2014 roku przyjęła uchwał 93, 2015 roku -
    98, 2016 roku -82;
    6. w 2014 roku przeprowadzono 2 konsultacje z mieszkańcami, w 2015 roku -
    2, w 2016 roku - 2;
    7. w gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy
    o samorządzie gminnym);
    8. w gminie nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym);
    9. w gminie wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
    sołeckim
    - http://frombork.samorzady.pl/art/id/3131;
    10. w gminie nie obowiązują żadne zarządzenia organu wykonawczego,
    wydane w związku z realizacją funduszu sołeckiego;
    11. w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
    rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
    sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
    mieszkańców projekty;
    12. w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
    oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami;
    13. w poszczególnych latach 2014-2016 w budżecie gminy nie przeznaczono
    środków na budżet obywatelski.
    Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi na wniosek.

    __________________________
    Agnieszka Nawrot-Kopycińska
    Sekretarz Gminy Frombork

    Urząd Miasta i Gminy we Fromborku
    ul. Młynarska 5a
    14-530 Frombork
    tel. 55 244 06 65

    -----Oryginalna wiadomość-----

    Załączniki

    • Odp._na_wniosek_S.1431.4.2018_bFUJzsN.pdf