'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY DWÓR MAZOWIECKI

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn.
    30.01.2018 r. informujemy.

    -czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
    19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
    dostępna ta uchwała,

    odp. W naszej gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
    kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
    inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
    publicznego i o wolontariacie).

    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
    1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

    Odp. W 2011 roku utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego -
    Uchwała Nr VI/ 54 /11 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 29
    marca 2011r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz
    organizację i tryb działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
    Działalności Pożytku Publicznego. Jednocześnie informuję, iż rada działała
    tylko przez jedną kadencję. Obecnie nie funkcjonuje.

    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

    Odp. Nie powołano

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
    jest dostępna ta uchwała,

    Odp. Nie obowiązuję

    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
    2014-2016,

    Odp. w 2014r. - 114 uchwał, w tym 99 poprzedniej kadencji Rady

    w 2015r. - 144 uchwały

    w 2016r. - 134 uchwały

    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016,

    2014 - 2

    2015 -5

    2016 -8

    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym),

    Nie utworzono

    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym),

    Nie utworzono

    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
    funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
    na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
    adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
    o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

    Nie dotyczy

    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
    z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

    Nie dotyczy

    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
    jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
    przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
    projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
    którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
    budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

    Funkcjonuje budżet obywatelski oparty na zarządzeniu Burmistrza o podstawie
    prawnej art. 30 ust. 2 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
    samorządzie gminnym.

    Regulamin każdej edycji dostępny na <http://www.nowydwormaz.pl/obywatelski>
    www.nowydwormaz.pl/obywatelski.

    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
    o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
    wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny),

    Jw.

    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
    latach 2014-2016.

    Po 500 tys zł na rok. Budżet obywatelski wprowadzony został w 2015 r.
    (realizacja wybranych zadań w 2016 r.), od tego czasu bez przerwy.

    Sebastian Bańbura
    Inspektor w Wydziale Organizacyjnym
    Tel. (22) 512-22-05

    _____

    URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
    ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    Tel. (22) 512-20-00
    Fax (22) 512-21-01

    sekretariat@nowydwormaz.pl <mailto:sekretariat@nowydwormaz.pl>
    www.nowydwormaz.pl <http://www.nowydwormaz.pl/>