'

Instytucja: GRUTA

Monitoring: Monitoring samorządy

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRUTA

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gruta@gruta.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRUTA

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
    Gminy w Grucie informuje:

    - w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
    oceny wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

    - utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego

    - nie powołano rady oświatowej

    - obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
    mieszkańcami

    - nie utworzono młodzieżowej rady gminy

    - nie utworzono gminnej rady seniorów

    - wyodrębniono fundusz sołecki

    - w gminie nie funkcjonuje fundusz obywatelski

    Jednocześnie informuje, że wszystkie zarządzenia Wójta Gminy Gruta 
    oraz  uchwały podjęte przez Radę Gminy Gruta są dostępne na Biuletynie
    Informacji Publicznej Gminy Gruta oraz są publikowane w Dzienniku
    Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

    --
    Magdalena Wrzos - UG Gruta

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRUTA

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gruta@gruta.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • Mieszkańcy i radni wobec Raportu o stanie gminy przez GRUTA

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych informuję:

    1) Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym.

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
    wszystkie możliwe odpowiedzi):
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej

    4. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
    stanie gminy.

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
    raportu o stanie gminy?

     - zgłosił się jeden mieszkaniec, ale jego wniosek nie spełniał wymogów
    formalnych

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy?

    - żaden mieszkaniec nie wypowiedział się z debacie na temat raportu o
    stanie gminy.

    --
    /Z wyrazami szacunku
    / *
    Magdalena Wrzos

    Inspektor - Biuro Rady, Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych*
    mwrzos@gruta.pl <mailto:mwrzos@gruta.pl>
    +48 564683121
    ------------------------------------------------------------------------
    G+ <http://gruta.pl>
    Urząd Gminy Gruta
    Gruta 244, 86-330 Gruta
    +48 564683121
    gruta@gruta.pl <mailto:gruta@gruta.pl>
    gruta.pl <http://www.gruta.pl>
    https://www.facebook.com/gminagruta

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
    informuje Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani
    danych osobowych jest: Gmina Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno.Dodatkowe
    informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na
    stronie: http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?idg=13&id=795&x=1

    /Ten adres e-mail oraz wszelkie załączone pliki są poufne i mogą
    zawierać informacje, które są chronione prawami własności
    intelektualnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem powyższej
    wiadomości, nie może jej Pan/Pani ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
    też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym
    zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i
    usunąć wiadomość./