Instytucja: 

BUDRY

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - g. Budry przez BUDRY

    W odpowiedzi na poniższy wniosek przedstawiam następujące informacje
    dotyczące Gminy Budry:

    Ad. 1 czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
    oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
    (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    Nie
    Ad. 2 czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
    ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    Nie
    Ad. 3 czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
    oświatowego),
    Nie
    Ad. 4 czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
    jest dostępna ta uchwała,
    Tak , Uchwała Rady Gminy Nr IX/ 50/ 03 z dnia 09.09.2003 r.
    http://www.budry.internetdsl.pl/.-id=362.htm
    Ad. 5 informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
    latach 2014-2016,
    196
    Ad. 6 informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016,
    1
    Ad. 7 czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym),
    Nie
    Ad. 8 czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym),
    Nie
    Ad. 9 czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
    funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
    na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
    adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
    o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    Nie
    Ad. 10 link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
    związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    Nie dotyczy
    Ad.11 czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
    rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
    sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
    mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
    (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
    sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    Nie
    Ad. 12 jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
    oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
    wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
    latach 2014-2016.
    Nie dotyczy.

    Pozdrawiam
    Anna Kowalewska
    Zastępca Wójta

    e-mail: {{ email }}
    tel. 87 - 427-80-03 w. 34

    Urząd Gminy w Budrach
    Al. Wojska Polskiego 27
    11-606 Budry

    -----Oryginalna wiadomość-----