'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZGIERZ

    Dzień dobry,
    odpowiadając na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej podaję następujące dane:

    Ad. 1 . 106
    Ad. 2. 78
    Ad. 3. 85
    Ad. 4. w załączniku plik rejestr_2014_zanoni.pdf -  rejestr po anonimizacji
    Ad. 5. w załączniku plik rejestr_2015_zanoni.pdf - rejestr po anonimizacji
    Ad. 6. w załączniku plik rejestr_2016_zanonim.xls - rejestr po anonimizacji

    wyłączenie jawności w zakresie danych osobowych - naruszenie dóbr osobistych na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;
    jawność wyłączyła: Aleksandra Wiaderkiewicz - Zastępca Naczelnika Wydziału Zarządzania Bezpieczeństwem

    Aleksandra Wiaderkiewicz
    Zastępca Naczelnika
    Wydziału Zarządzania Bezpieczeństwem
    Administrator BIP

    Urząd Miasta Zgierza
    pl. Jana Pawła II 16
    tel. 42 714 31 56 lub 503 008 046
    www.umz.zgierz.pl     www.miasto.zgierz.pl
    ----- Oryginalna wiadomość -----

    Od: "E-URZAD" <e-urzad@umz.zgierz.pl>
    Do: bok@umz.zgierz.pl, "'" <awiaderkiewicz@umz.zgierz.pl>
    Wysłane: środa, 22 luty 2017 8:07:21
    Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

    proszę o rejestrację w EOD
    ----- Oryginalna wiadomość -----

    Od: sprawa-900@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Do: e-urzad@umz.zgierz.pl
    Wysłane: wtorek, 21 luty 2017 20:42:21
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-900@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    Załączniki