Instytucja: IŁAWA
Monitoring: Samorządy o liczbę wniosków 2017
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.
Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
W imieniu Stowarzyszenia,
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
- członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@umilawa.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 21.02.2017 r., zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2016
r. poz. 1764), proszę o wykazanie szczególnie istotnego interesu
publicznego dotyczącego Państwa wniosku w sprawie rejestrów wniosków o
informację publiczną.
Z wyrazami szacunku,
Aleksandra Kozłowska
/Urząd Miasta Iławy
//Sekretariat Burmistrza//
//ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława//
//tel. 89 649 01 00/
W dniu 2017-02-21 o 21:08, sprawa-1595@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
>
> 1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
> 2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
> 3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
> 4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
> 5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
> 6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.
>
> Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
>
> W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
> Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-1595@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> W imieniu Stowarzyszenia,
> Katarzyna Batko-Tołuć
> Szymon Osowski
> - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji