'

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBAWA

    Or.1431.9.2017

    Lubawa, 8 marca 2017 r.

    Na podstawie art. 10 i art. 13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
    dostępie do informacji publicznej przesyłam odpowiedź na wniosek.

    Odp.1 Urząd Miasta Lubawa otrzymał w 2014 r. 39 wniosków o udostępnienie
    informacji publicznej.

    Odp.2 Urząd Miasta Lubawa otrzymał w 2015 r. 50 wniosków o udostępnienie
    informacji publicznej.

    Odp. 3 Urząd Miasta Lubawa otrzymał w 2016 r. 45 wniosków o
    udostępnienie informacji publicznej.

    W załączeniu przesyłam spis spraw/ rejestr wniosków.

    z upoważnienia Burmistrza Miasta

    Katarzyna Żuchowska

    Sekretarz Miasta

    W dniu 2017-02-21 o 21:08, sprawa-1599@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

    Załączniki