Instytucja: LUBAWA
Monitoring: Samorządy o liczbę wniosków 2017
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.
Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
W imieniu Stowarzyszenia,
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
- członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Or.1431.9.2017
Lubawa, 8 marca 2017 r.
Na podstawie art. 10 i art. 13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej przesyłam odpowiedź na wniosek.
Odp.1 Urząd Miasta Lubawa otrzymał w 2014 r. 39 wniosków o udostępnienie
informacji publicznej.
Odp.2 Urząd Miasta Lubawa otrzymał w 2015 r. 50 wniosków o udostępnienie
informacji publicznej.
Odp. 3 Urząd Miasta Lubawa otrzymał w 2016 r. 45 wniosków o
udostępnienie informacji publicznej.
W załączeniu przesyłam spis spraw/ rejestr wniosków.
z upoważnienia Burmistrza Miasta
Katarzyna Żuchowska
Sekretarz Miasta
W dniu 2017-02-21 o 21:08, sprawa-1599@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
>
> 1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
> 2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
> 3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
> 4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
> 5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
> 6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.
>
> Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.
>
> W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
> Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-1599@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> W imieniu Stowarzyszenia,
> Katarzyna Batko-Tołuć
> Szymon Osowski
> - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>