'

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji pu przez BANIE MAZURSKIE

    Twoja wiadomość

    Do: ugbaniemaz@go2.pl
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Wysłano: 2017-02-21 21:08

    odczytano w dniu 2017-02-22 06:59.

  • ODP: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BANIE MAZURSKIE

    W odpowiedzi na wniosek z dnia 21 lutego 2017roku, informuję że z zebranych danych do Urzędu Gminy w Baniach Mazurskich wpłynęła następująca liczba wniosków o udostępnienie informacji publicznej:
    1) 2014 - 18 wniosków,
    2) 2015 - 13 wniosków,
    3) 2016 - 30 wniosków
    W załączeniu przesyłam skan rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej z 2016r. Ponadto informuję, że w 2014 i2015r wnioski były rejestrowane na poszczególnych stanowiskach pracy (bez wyodrębniania samych wniosków o udostępnienie informacji publicznej).

    Z poważaniem
    Katarzyna Engelbardt

    Urząd Gminy w Baniach Mazurskich
    ul. Konopnickiej 26
    19-520 Banie Mazurskie
    Tel/fax: (87) 615 71 78, 615 71 79.
    e-mail: ugbaniemaz@go2.pl

    -----Wiadomość oryginalna-----
    Od: sprawa-1617@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    [mailto:sprawa-1617@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
    Wysłano: 21 lutego 2017 21:09
    Do: ugbaniemaz@go2.pl
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
    informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą
    tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku 2. Jaką liczbę wniosków
    o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał
    urząd w 2015 roku 3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem,
    pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku 4. Udostępnienie
    ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
    2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
    2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za
    2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej,
    wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub
    arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w
    formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących
    ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o
    udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres:
    sprawa-1617@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    Załączniki